-
Mmm...tippar dock på fett fläckar, det ser så ut. Lustigt att "missa" en sån sak lixom, det syns ju ganska så tydligt.Busbellan skrev 2011-05-01 16:39:41 följande:Ja, antingen är klänningen full med fettfläckar eller så är linsen vääääldigt smutsig på kameran
-
Bralillronya skrev 2011-05-01 16:50:59 följande:Hej!
Helt ok!
Måste spara pengarna.
Det var ett bra köp!!ängeln83 skrev 2011-05-01 16:38:00 följande:Oopsi, nu trillade jag dit på en lurv hos Zillstar, sålde precis Mejas som var för liten och nu står hon utan så det känns som ett bra köp
Hum, nån mer än jag som tycker att denna ser mer än nopprig ut?
mega.tradera.com/417/122110417_1.jpg
Den ser inte så himla fin ut den där, nä.
Hade tänkt vänta till salgen men jag vågade inte chansa, sist hittade jag ju ingen girly färg i rätt storlek, och gör jag det på denna så får hon en till
Naeh, tror vi skippar den ja
-
Godkväll flickor.
Fy så trött jag är, klockan ringde kl 5 imorse, jobbat, mött sambon i dörren sen drog han iväg och nu ses vi 1 timma på onsdag och sen först till helgen, bläk bläk bläk. Försökt underhålla 2 gnälliga barn hela eftermiddagen/kvällen och nu sitter jag och väntar på att dom ska somna, Liam verkar seg som vanligt
Blev iaf glad att vi vann ett Kids Concept tält från LPL, visste inte ens att det var en tävling
-
Godkväll flickor.
Här sitter jag som vanligt och väntar på att envise Liam ska somna, baaaaaaah, jag behöver lugn och ro nu.
Fick fina Småfolkisar i lådan idag, hur fina som helst, men nu är jag sugen på mer
-
Naeh, kanske inte så troligt om ni nannat tidigare idaglillronya skrev 2011-05-03 20:05:32 följande:Gokväll
Jag bryr mej inte ens om att tro att mina småttar somnar än på länge.
Söta tröjor du shoppat!
Ah, super fina är dom. -
Har inte provat på än men jag tog 86/92 till dottern på 81 cm, fast jag tycker dom här är större än äldre Småfolk, ialla fall på bredden.snoozen skrev 2011-05-03 20:54:26 följande:Ängeln83- Åh, vilka fina Småfolkströjor! Är sugen på den ena till min minsting, hur tycker du att de är i storlek nu?Han är 87 cm lång nu, och med lite mage
Har sålt bort en del äldre från Småfolk i storlek 86-92 då de var på gränsen. -
110/116, som jag trodde så hade hon ju skrivit fel, 104/110 fanns ju inte.Buttelina skrev 2011-05-03 21:13:37 följande:vilken strl tog du till liam?
Men jag tror denna blir bra, lite mindre än VV:s 116. -
Ja det tror jag nog va? Jag jämförde bara lite snabbt i garderoben innan men VV i 116 vart lite större, ska spana noggranare imorgonButtelina skrev 2011-05-03 21:27:01 följande:ahh bra jämförelse för vv 116 har vi med.. hmm men då måste väl 110/116 bli bra här med?
-
Godkväll flickor.
Pustar äntligen ut efter en dag med jobb och sen en eftermiddag/kväll med griniga barn, tycker minsann sambon är sådär halv shysst när han lämnar en trött mamma med dessa barn. Men snart är det helg och då är vi hemma allihopa igen
Vad händer här?
-
OMG, ha ha, ja den gris tröjan glömmer man ju inte i första taget