Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

1 och 1 är 3 skrev 2011-05-15 20:15:43 följande:
    Jag hade ju bestämt mej för att spara till lite längre hår efter många år som korthårig men de går fan inte. Jag ger upp!
    Ringer oxå i morgon och hoppas hon kan ta mej på lördag, då ska jag åka dit ensam! UTAN trotsig unge!
    Ha ha Jag klippte ju mitt lite kortare och i en riktig frisyr för ett tag sen, nu har det växt ut och ser rent ut sagt för jäkligt ut, så jag är i stort behov av en klippning, och en liten stund själv i en frisörstol i LUGN OCH RO är alltid välkommet Hoppas bara barnens farmor kan passa dom en liten stund.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-15 20:47:32 följande:
    Jag, eller min man har ju rakat mina sidor var 3dje vecka men resterande är inte klippt på nästan 13 veckor... Det är MYCKE lång tid för mej som annars håller stenhårt på var 6e vecka....
    Men oj...jag har inte klippt mej sen typ i januari eller nåt Fast det är klart man får klippa sej oftare ju kortare hår man har, jag har (hade) ju lixom halvlångt.
  • ängeln83
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-15 21:08:13 följande:
    Ho Ho...

Försvann alla nu eller!?
    Försvann ner i duschen en sväng, nu mår jag lite bättre Känner mej inte riktigt lika ugly längre.
  • ängeln83
    molnen skrev 2011-05-16 12:34:53 följande:

Jätte söt tjej i underbar klänning , finns
    Den att köpa nu ? och var? eller är det något äldre ? känner inte igen den.

Den finns hos Småtting, jag beställde en igår Är ifrån nya kollektionen.
  • ängeln83
    Tynne skrev 2011-05-16 13:25:23 följande:
    En OT fråga men hoppas på supersnabbt svar!

Vad skulle ni ha tagit för storlek på trosor till en 2 årig tjej, 86/92 eller 98/104?
    Blir inte 98/104 för stort?
    Tror nog också det räcker med 86/92.
    Min son är 4 år och han har fortfarande 86/92 i kallingar, trots att han drar 110/116 i kläder
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2011-05-16 14:19:08 följande:
    Tack
    Ja den nu från Småfolks sommarkollektion, heeelt underbar. Ska bara hitta några fina leggings till med...
    Hojta gärna om du hittar matchande leggings
    Lindex lila funkar dom tros?
  • ängeln83

Hej hopp flickor.

Hjälp please, hur får man bort chokladfläckar? Liam slabbade chokladmjölk på hans fina turkos/vit randiga NS tröja igår, slängde på Tabort och Yes men fläckarna är kvar Nån med nåt annat tips?

• ängeln83
    Kristyr skrev 2011-05-17 12:35:14 följande:
    vanishbad?
    Får nog ta en tur till affären och inhandla lite Vanish då Så surt, det är typ 2:a ggr han använder tröjan.
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2011-05-17 12:42:38 följande:
    ja sånt är jättesurt. Men de flesta fläckar går ju att få bort

Jag är allergisk mot fläckar mår dåligt om det är nån mm fläck på rentvättade kläder... Kräks Då går jag och tänker och försöker se fläcken hela tiden. Även dagmammekläder och billiga HM tröjor.
    Jo jag brukar få bort dom flesta fläckarna men en del är envisa rackare :-/

Stör mej också på fläckar, och speciellt på typ nya kläder. Så typiskt för Liam brukar aldrig slabba med mat, hans fläckar brukar mest vara gräsfläckar på jeans typ.
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2011-05-18 20:19:07 följande:
    Vi har en som tösen håller hååårt i.. BARA den som duger, den är snart söndersliten! Jag MÅSTE hitta en ny på salgen för hon sover inte utan den.... Skrek halva natten en natt när hon hade kräkt på den... *suck*

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ VAD JAG VILL HA MAAAAAAAAAAIL! NUUUUUUUUUUUUUUUUU!
    Söta Lia då Jag har  försökt med alla möjliga filtar till Meja men det är bara den där fula giraff snuttefilten som gäller Vilket betyder att jag har både dockhus, girly rainbow, katter och VV filtar som ligger och samlar damm
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17