Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Godkväll flickor.

Ååååh, jag är helt SLUT, Meja har verkligen varit på sitt sämsta humör idag, alltså jag begriper inte hur en sån liten människa kan vara så förbenat tjurig. Vad som än görs så tjurar hon ut och gallskriker tills hon tappar luften, hon har verkligen testat mitt tålamod idag, tack gode gud att sambon kommer hem inatt och håller mej sällskap några dagar. Pööööh, så, färdig gnällt

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83

Godkväll flickor.
    Helt OT nu men är det nån här som haft problem med p-piller? Jag har mått lustigt ett tag nu, mår illa (kan iof bero på magkatarren), känner mej allmänt slö/trött och får en lustig huvudvärk. Börjar misstänka att det är p pillrena jag äter, nån som vet om man kan få sånna biverkningar? Det lustiga är jag jag ätit dom i över 1 år och det har funkat fram tills för ett tag sen. Vet ju inte alls om det beror på dom men jag vill hitta en orsak ju.

• ängeln83
    Busbellan skrev 2011-03-29 20:25:24 följande:
    Det är möjligtvis inte cerazette du äter för precis så mådde jag av dem
    Nä jag äter Qlaira.
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2011-03-31 10:44:29 följande:
    Åhhh ängeln så söt Meja är! Vilken kalufs hon har! Underbart
    Tack för klänningen, testade den innan idag på Lia. SÅåååå fin! Den får nog följa med till fotografen imorgon
    Kyss Gullig du e, ja hon är ganska så söt Ha ha, jadu den kalufsen skojar man inte med, fast igår klippte vi ner luggen lite, stackarn såg ju knappt nåt

Så lite så Ja den är verkligen löööövely, måste vara den finaste klännings modellen som finns, så himlans fin på, tänk om Molo kunde göra sina klänningar i den modellen.
  • ängeln83

Godmorgon flickor.
    Allt bra med här inne? Var ett tag sen jag kikade in, har mått...eller ja mår dåligt som pesten, blir snart galen av detta. Panikattacker och känner mej deppig till tusen. Sitter just nu och försöker få tag på VC igen, var där förra veckor och blev ombedd att ringa kurator men jag behöver verkligen hjälp nu, känns som om vardagen inte funkar längre, hatar att vara ensam så min mamma har sovit här när sambon är borta.
    Sorry för OT men nu vet ni orsaken till min frånvaro

• ängeln83
    Tjollabolla skrev 2011-04-05 09:02:01 följande:
    Men vännen då! Hoppas du får hjälp o det nu! Hjärta
    Ja alltså jag måste ha hjälp NU, känns som jag går under närsom
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2011-04-05 09:12:58 följande:
    ring BUP, jag pratade med världens bästa psykolog där som fick mig o må iaf lite bättre...o hon såg genast till att båda barnen skulle vara på dagis heltid även om jag blir sjukskriven o.s.v...o så ska vi gå på familjeterapi där...ger mig ångestattacker bara att tänka på det då jag hatar o bli synad så där men det kanske gör någon nytta...
    Fick tag på en kurator som jag ska till i eftermiddag, jag hoppas hon är bra. Grejen är bara att det måste ske en förändring fort, det funkar lixom inte nu när jag mår såhär. Förmodligen är jag så nergången efter körtelfebern och magproblemen så huvudet tagit skada på nåt vis. Fy vad jag hatar att inte må bra, det känns ganska så bra när jag är bland folk men tanken på att vara ensam ger mej världens panik, lagom smidigt när sambon jobbar som han gör också.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17