• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • LJ2
    Stormis skrev 2010-04-21 21:03:38 följande:
    Kom ihåg mig om du hittar! Jag hoppas fortfarande på Katvigs randiga på T, men det gapar tomt där. Just nu har jag annars Meandis bastights i ribb. De är ju dock ganska breda om man har ett smalt barn. Fattar inte att fler inte gör bruna? Alla andra plagg görs ju i brunt och brunt på byxor är ju helt ultimat utifrån fläckar etc.
    de svart/brun randiga?
    eller andra?
    vilken stl?
    *om jag springer på*
    * 3 underbara busfrön *
  • Greksmurfen

stormis: precis den jag sökte =P....... en liten fågel viskade i mitt öra om småfolk bäddset=P... vill du gå online på facebooken ;)....

mamma till Maximilian född 081028
  • Busbellan
    Ocikatten skrev 2010-04-21 21:25:35 följande:
    Jag har nog aldrig haft skjortor på nån av mina grabbar? Har köpt en kortärmad till Marcus att ha i sommar och det blir premiär då! Tycker det känns lite tight och inte så skönt för mindre men som sagt - smaken är olika!
    Förresten, sån där emilskjorta har ju August haft, det är mest de med krage jag inte gillar
    Mamma till Nora, August och Ella
  • LJ2

äntligen fått tummen ur ar**et o fått ut en del på t *stolt*
    har 2 gånger så mycket kvar bara =(
    om jag får samma fart i morgon med så.. =))

men hmm.. ja.. ska ju ta tag i det med vill säga

* 3 underbara busfrön *
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-04-21 20:55:31 följande:
    Men jag har blivit lite tokig i just skjortor o pullovers o sånt fint "grabbigt" på Mateo till fint, är väl för att jag har en tjej innan Men den suiten är ju såååå fin!! jag är grymt sugen på Kik-Kids skjortsuit på småvi men kan inte motivera det priset...
     har med en del sånt till maxen, dock så börjar det bli lite litete å nga pullovers tro ja inte jag köper nu nör det börjar bli sommar=P.. handlade en del på zara baby=) hade en del fint=) detta var dock i aten =P men den finns ju lite varstans=)
    skjortor e sött , tro maxen öger X- antal slipsar å västar med matchande byxor=P.... snart blir det å beställa första kostymen med=P.. lr ja snart å snart .. blir veal till lillans dop lagom till första advent lr ngt=P... där e ebay en super duper bra sajt ;)
  • Greksmurfen
    Hittade nga sjortbilder med maxen ;).... inte helt ot (molo hängsel) det e med ngt ja tycker e såå sött å ha på små killar=) å fluga har det visst blivit på alla tre bildern =)
  • ängeln83

Åååh, jag älskar skjortor på Liam, kanske inte så mycket när han var bebis men nu, han har nog runt 15 skjortor.
    Fast jag gillar INTE fin byxor, här kör vi med skjorta och typ NS brallor, såå tufft.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • JsN

JAg behöver hjälp! En kompis mamma vill handla spjälsängskläder till det kommande barnbarnet och jag har lovat komma med förslag. Var finns fina (helst mjuka goa) sängkläder till spjälsäng. 

• Ocikatten
    Busbellan skrev 2010-04-21 21:29:38 följande:
    Förresten, sån där emilskjorta har ju August haft, det är mest de med krage jag inte gillar
    Japp, för när de är riktigt små så har de inte så mycket till hals att ha krage runt...
    Busbellan skrev 2010-04-21 21:26:17 följande:
    Funderar på ett par gympaskor till åt Ella, men vilken storlek.Tror hennes fot är 15,1-15,2 cmSka hon ha skon som är 16 cm eller 16,7 cm?Tycker egentligen det är lite för mycket med 1,5 cm i gympaskor, men mindre än 1 cm känns ju lite, svårt det här
    Måste hon ha just DEN gympadojan?? Det skiljer ju mellan storlekarna när man byter märke&modell...
  • Greksmurfen
    ängeln83 skrev 2010-04-21 21:44:10 följande:
    Åååh, jag älskar skjortor på Liam, kanske inte så mycket när han var bebis men nu, han har nog runt 15 skjortor. Fast jag gillar INTE fin byxor, här kör vi med skjorta och typ NS brallor, såå tufft.
    jo det hade vi sist med ,mkt coolt;).... maxen var ju inte ägare av ns jeans på dessa foton =P....

hihi han ser ut som en liten farbror i miniatyr på första fotot=P
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17