Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

vill bli mamma 2009 skrev 2010-12-28 20:07:41 följande:
    Hej på er!
    Brukar smygläsa lite i er tråd, men aldrig skriva.
    Har ni några bra tips på webshoppar med rejäl rea just nu?
    Gott nytt år på er alla!
    Hej hej!
    minpluddevutt har 50% med kod "slut".
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    melizza skrev 2010-12-28 20:16:39 följande:
    vart hittar jag regnbågs vinterbyxor?? kom det några i år?? måste ha ett par sådana....
    Jag tror inte jag sett att det kommit några nu.

Själv hade jag turen att få tag i ett par på salgen.
  • lillronya
    melizza skrev 2010-12-28 20:28:54 följande:
    mokklis dig som fick tag på ett par då......hoppas det kommer några nästa år

jag beställde först bubbelgum molo jacka till Stella men var visst slut så det fick bli en fjord (turkos) men jag vill ju ha regnbågsbyxor till för annars vet juag inte hur jag ska piffa till det så det inte blir "killigt" kanske rosa byxor skulle funka men vart och vilka???
    Ja det får vi ju hoppas!

Den turkosa jackan är superfin!
    Har dålig koll på vad som finns i byxväg...
  • lillronya
    movie skrev 2010-12-28 21:07:20 följande:
    Ronya: Vilken duktig tjej Skönt att det gick bra.

Anette81: Köpte klänningen på Luckylittleme i stl 98/104, underbar
    Tack, ja det är så skönt.
  • lillronya

Godmorgon i tråden!!

maugu skrev 2010-12-29 07:46:14 följande:

God morgon!

Åh, blir alldeles kall när jag läser om Stormis. Vi förlorade en vän nu den 12 dec som brann inne. Pappa till 3 barn och nyss fyllt 40. Min fd make hade umgåtts med honom på kvällen och på morgonen svarade han inte i telefonen..de åker ner och får då se att huset är utbrännt. Som tur var så var inte övriga familjen där (det var deras fritidshus). Det är tråkigt med all sot men hellre det..

Min tvåa glömde oxå ett ljus-hon gick ut och lekte. Maken kom in och såg då ljus, duk etc stå i lågans sky..han lyckades släcka..de bor i ett gammalt trähus så det kunde gått fort..usch..

Var rädda om er!

En shopping gråga; jag har försökt sammanställa en lista på min blogg över alla shopar som säljer MOLO..skulle ni kunna kolla och om det saknas någon maila mig?

Ha en bra dag!

Fin lista där!
  • lillronya
    anette 81 skrev 2010-12-29 15:21:20 följande:
    Winter army black från nova star, vilken storlek ska man ta till en tjej på 91cm?
    92 eller 98?
    92
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2010-12-29 15:15:45 följande:
    OT-Vi ska ju göra i ordning Leas rum i helgen och jag letar efter en fin taklampa. Vi ska ha denna tapet och sedan vita möbler. Funderar på en vit rund lampa (alltså inte klotformad) alt en rosa med vita prickar eller ljusgrön med prickar. Har någon något tips? Gärna på nätet. Såg en fin vit men där var frakten på 325 kr!!

Vilken söt tapet!

Och söta ungar i bt också.
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2010-12-29 15:28:44 följande:
    Tack! Ja, det blev en puttenutt-tapet ändå. Jag hade helst velat ha en ljus pastellgrön med vita prickar men vi hittade ingen sån. Jag gillar ju rosa också så denna fick det bli. Ska ha mycket vitt till så att det blir ljust och luftigt.
    Det låter superfint!
  • lillronya
    Lantani skrev 2010-12-29 15:33:35 följande:
    Blev visst 2 nova star byxor från boggiekidz Bra pris!
    Ett par harem som förmodligen passar till hösten och sen ett par svarta som han kan ha nu, onte om byxor här hemma nu!
    Men du, är det verkligen harem som är på rea? För det står denim dark på de som är nersatta. Jag vågade inte chansa.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17