Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Kristyr skrev 2011-01-02 20:16:56 följande:

Lite shopping lägger jag upp där men det mesta inte... Drömmer
    Inte?
    Får se hur jag gör med det där.
    Jag gillar egentligen inte att bara fota kläderna och visa utan istället fota första gången de används.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Pepper79 skrev 2011-01-02 21:15:46 följande:
    god kväll alla!

blev visst ett impulsköp nyss
    www.tradera.com/Smafolk-troja-med-kaniner-stl...
    Volket fynd
    JanuariUnder09 skrev 2011-01-02 21:15:13 följande:
    Skulle behöva lite storleksråd från er experter Till nästa vinter behöver jag overaller till vår dotter som blir 1 år nu 2 mars. Hur är Molo, funkar 9?
    Har en 92 från Pop nu till storebror som blir 2 om några veckor. Den är bra i storleken, möjligvis lite "lång" i grenen, men armar o ben är bra.

Molo jämfört med pop, stora små?!

Vad skulle ni ta för storlekar till nästa vinter. Jag funderar på 92 till dottern och 104 till sonen. Någon som
    Svårt det där.
    Hur långa är de nu?
  • lillronya
    JanuariUnder09 skrev 2011-01-02 21:34:31 följande:
    Hon är 72 cm nu och han är ca 86 tror jag! Tänker att hon kanske är ungefär lika stor som storebror o kan ha en pop 92, säkert stor i början. Men så är jag egentligen sugen på Molo men vet inte hur de är i storleken? o för storebror känns ju 104 mest narturligt men har ingen anning hur mycket har era barn växt på ett år? en fråga till alla som har större barn än jag själv
    MIna småttar har 104 i molooverallerna nu. De är 98 cm.
    Förra vintern hade de 98. Var ca 90 cm då, tror jag.
    Vi har inte haft pops overaller så de kan jag inte jämföra med.
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2011-01-02 21:44:22 följande:
    Hallå flickor!

Ser att ni pratar bloggar. På och blogga alla, det är så kul att läsa!! Å säg till när ni startar nån så jag kan lägga till i favoriter Själv har jag bloggat sen sommaren 2007 och det är så roligt att kunna gå tillbaka och läsa, det blir ju som en dagbok, fast man skriver väl inte alltför privat.
    Hej!
    Din blogg kikar jag i ibland.
    Jag startade för några dagar sen och adressen finns i sidfoten.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-02 21:50:12 följande:
    Sådär nu har jag skrivit mitt första blogginlägg, ett totalt ointressant sådant, har ju inte hänt något idag
    Vet inte om jag vågar lämna ut adressen till någon.
    Layouten ska det nog fixas med ite till sen, men jag orkar inte nu
    Gör som jag.
    Jag gav adressen till dej och nån till för att få en åsikt. Innan jag visade den för fler.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-02 21:56:49 följande:
    Äh, nu måste jag skärpa mig, kan ju inte tycka allt är pinsamt om jag ska blogga
    Lika bra att bli offentig med en gång
    Det blev jättebra!!
  • lillronya
    Fröken Vit i Madickenhuset skrev 2011-01-02 22:13:25 följande:
    Tackar, tackar!
    Vilka söta barn du har!
    Tack så mycket!
    SmillaMilla skrev 2011-01-02 22:09:51 följande:
    Fiiin blogg!!! Skall bli spännande att läsa den, då våra barn är ganska lika. I morgon är en spännande men annorlunda dag, vi skall kolla på avlastning.

Spännande!

Lycka till!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17