Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ocikatten skrev 2010-04-30 12:00:57 följande:
    Ja, ja din lyckost! Kan inte hjälpa att vi andra är lite sena av oss...
    Ha ha nästa gång skall jag skrika högre när jag ser ett erbjudande.
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-04-30 12:03:47 följande:
    Ja det var ju den jag menade...är snurrig i huvudet av febern *suck* men sitter ändå här med bokföringen o deklarationen o inte blir jag mindre snurrig av det precis...
    Ja den klänningen har jag lääänge suktat efter, så när det dök upp en helt ny, i rätt stl, på fb så var jag ju bara tvungen. Den är så läcker. Jag fick också fina tossor som ser ut som sandaler. Sååå härliga de med.

Nä nu måste jag fixa här lite, måste passa på att städa lite när Svea sover. Snart skall vi till bibban o fira valborg De bjuder på mjöd, munkar och ballonger och ja pyssel. Blir nog roligt. Tar svärmor med så att det blir lite enklare med mina tre vildar.

Trevlig valborg på er alla!
  • SmillaMilla

God morgon!

Sitter i chock i dag Småttingarna sover fortfarande o kl är 9:15. Och det bästa av allt Svea sover i sin säng! Jag har bara varit uppe två gånger till henne i natt (törstig efter gårdagens tusen korvar vid brasan),  men de två tidigare nätterna har hon sovit i sin säng utan att vakna. Helt otroligt.

• SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-05-01 08:27:15 följande:
    Godmorgon förresten. Snart ska vi på marknad och sen titta på ko utsläpp, Liam har tjatat om detta sen han vaknade
    God morgon!

Vad kul! Vi skall också på koutsläpp.
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-01 17:43:50 följande:
    Sååå fina!!
    Inte har du någon erfarenhe at duns?

Åhhh vilka härliga bilder i bt!
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-01 17:45:50 följande:
    när... ja du.. i början på januari Var?.. hm... ja nånstans i närheten här hoppas jag Och HUR? Tack snälla Inte ett pip inne på fejjan bara, släkten hålls utanför ett tag till
    Åhhh jag blir helt tårögd, sååå underbart ju!
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-01 17:46:27 följande:
    Men nä! Knappen va ju pricken över I liksom *me lika knapps*
    Hmm jag har inte riktigt lärt mig det där med knappar. Gillar inte dem på molos heller. Men man kanske lär sig Känns bara som något man gjorde på syslöjden i högstadiet.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17