Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-04-26 14:03:26 följande:
    Hej hej Har precis hämtat hem en prickig Ella från dagis, så nu är vi hemma med vattkoppor Men fin post hade det kommit idag, från zillstar, babyshop och tack för fina kläder Malou!
    Åhhh trevligt med vattkoppor. Hoppas att hon klarar sig lindrigt undan.

Bild på shoppingen!

Jag fick också fint paket från zillstar i dag. Skall genast lägga in bild. Jag blev sååå nöjd!
  • SmillaMilla
    SmillaMilla skrev 2010-04-26 18:41:45 följande:
    Här är köp/sälj tråden på fb www.facebook.com/pages/Stockholm-Sweden/Barnv...#!/group.php?gid=112801458733594&ref=ts
    SmillaMilla skrev 2010-04-26 18:41:45 följande:
    Här är köp/sälj tråden på fb www.facebook.com/pages/Stockholm-Sweden/Barnv...#!/group.php?gid=112801458733594&ref=ts
    Ha ha eller inte!

Här då
    http://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?gid=112801458733594
  • SmillaMilla
    nettan1016 skrev 2010-04-26 19:16:11 följande:
    Nu kom sonen in efter att ha varit ute och lekt med grannen och han hade plockat en fin bukett blommor till sin kära mamma. Vitsippor, scillor och en påsklilja misstänkt lik de vi har i trädgården. Men vad gör väl det. Jag har ju aldrig fått egenhändigt plockade blommor av honom.
    Åhhhh vad härligt!
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-04-26 19:45:36 följande:
    Gullunge Här har Ella somnat utan napp, undrar vem hon fick inspiration från Hon slog in dem i ett paket som skulle till pippi, la dem i vår postlåda och förväntar sig att pippi hämtar dem där, sen var hon nöjd. Frågade inte ens efter dem innan hon somnade
    Ha ha vilket sammanträffande. Jag började prata med Svea här i går om att hon skulle sluta med nappen och att hon skulle kunna ge napparna till Pippi. Fick svaret: "Nääää napparna är Sveas, de får INTE pippi. Jag skall ha napparna när jag sover". Hmm så tror inte att detta kommer att gå smärtfritt här inte. Men Ella är ju några månader äldre än svea.
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2010-04-26 19:55:50 följande:
    tjejer tycker ni detta ser för litet ut?? isabel blev heeelt kär i det
    Nä inte litet. Jätte sött!
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-04-26 20:09:46 följande:
    Godkväll la in lite bilder i bt o bytte pres.bild, så bli inte för förvirrade nu. Tyckte bara att det var dags för ett litet byte
    Men himmel vilken stor kille du fått! Ser så lång ut helt plötsligt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17