Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-04-26 20:10:26 följande:
    ja, bara för några månader sen tittade Ella bara på mig som om jag vore galen när jag började prata om att ge bort napparna Så det kan ändra sig Fin shopping du fick idag förresten!
    ha ha ja jag lever på hoppet. Men skulle vara så skönt att bli av med napparna innan dagis start.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-04-26 20:21:18 följande:
    Tack ja, dom är såååå fina på, vill han inte ha såna? Så underbart sköna känns dom också
    Nä han vill inte ha sådana

Men köpte dem till Svea istället.
  • SmillaMilla

God morgon!

I dag hittade jag min småfolksklänning i gaderoben, den är ju bara sååå skön. Vill ha fler! Någon som vet var man kan hitta småfolksklänningar till vuxna?

• SmillaMilla
    Helle skrev 2010-04-27 06:48:37 följande:
    ok, skall kolla lite där, men har inte riktigt gett den sidan någon chans än.
    JsN skrev 2010-04-27 06:57:51 följande:
    JAg köpte på salg! VAd har du för storlek?
    Åhhhh salg skulle ju vara underbart. Stl S-XS skulle jag behöva.
  • SmillaMilla
    JsN skrev 2010-04-27 08:03:35 följande:
    Jag har en omlott med gröna äpplen som jag inte använder. (Och en vanlig klänning i största barnstorleken med regnbågar som jag inte har orkat korta av till tunika)
    FB
  • SmillaMilla
    1 och 1 är 3 skrev 2010-04-27 19:03:30 följande:
    Hej tjejer! Jag har varit urusel här inne på sista tiden jag oxå... haft så mycke på jobbet. Idag va vi lediga, bakade negerbullar, muffins och kanelbullar... skulle ha picknick... de blev en snabb runda med hunden och sen fika inomhus. Kallt och blåsigt ute... JAG VILL HA SOL OCH VÄRME!!!!!!!!!
    Ehhh vad är negerbullar? Det andra lät gott i alla fall. Men aldrig hört det där första förut.
  • SmillaMilla
    1 och 1 är 3 skrev 2010-04-27 19:14:43 följande:
    Menar du på fullaste allvar att du itne vet vad negerbullar e!?!? Chokladbollar då!?  Du vet, sånna med kakao och havregryn, pärlsocker utan på...
    Ha ha för mig heter det chokladbollar så klart. Men har även hört negerbollar innan. Men aldrig negerbullar.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17