Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ChokladMoshin skrev 2010-08-06 21:16:39 följande:
    LÅter bra, ni har så kallt då så det är bra vara-hemma-baka-bebis-väder
    Haha ja, det är ju sant *Hålla värmen*
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Smultronhjärta skrev 2010-08-08 13:32:14 följande:
    No worries..

Jag spanade runt lite i webshopparna så jag har en uppfattning*tack ändå*
    Säljarens bild är ju inte jättebra

www.tradera.com/Molo-klanning-stl-74-80-aukti...
    Åhh den är underbart fin!! Milla har den i tröja men vill absolut ha klänning också! Superfint till svarta leggings Den får gärna flytta hit om du inte gillar den
  • solouniko
    maugu skrev 2010-08-08 14:27:38 följande:
    Denna var jag oxå sugen på men tror den blir för liten..det jag funderade på var vilka tights man skulle lunna ha till?
    74/80 sitter perfekt på Milla nu, både i ärmarna och på längden. Den är kanonsnygg till svarta tights
  • solouniko
    maugu skrev 2010-08-08 14:35:06 följande:
    Tack för tipset..såg att det fanns någon tröja oxå med svart/småblommigt..
    Livia är så smal men lång och har långa ärmar..vågade inte 74-80 men tror att 86-92 blir megastort...känns som hon är emellan två storlekar just nu..
    Ja Milla har tröjan med miniflowers och randiga ärmar med rosa muddar. Superfin den med! Men jag är svaaag för klänningarna! Efter vintern kommer nog 74/80 bli för korta i ärmarna på Milla, medans de på längden säkert kommer funka. Då lär ju 86/92 samtidigt vara superstort på henne dock, typiskt det här med dubbla storlekar
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2010-08-09 16:58:12 följande:
    Tycker den ser radioaktiv ut, hade hoppats på en fin gul lixom lugn färg men denna är verkligen skrikig. Men det är skumt för den ser ju jätte fin ut på Buttes bilder, försökte ta kort på denna men på kort blir den också fin.
    Denna gillar jag inte alls, det blir nog retur på den, o den lär nog passa till Katvigs rosa/gula mössa som jag hoppats...fyyyyy va besviken jag är nu.
    Jag var också så förtjust i den gul/rosa, men hon som äger min lokala butik hade injte tagit in den för hon sa att precis som du att den var såå skrikigt gul. Men på bilderna ser den ju underbar ut! Någon som har den och den gul/rosa katvig mössan (eller nått annat plagg iofs) och vet om det passar? Gul/rosa katvig är ju uuunderbar så man hoppas ju på samma fäger på lurven
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2010-08-09 17:26:42 följande:
    Mjaaa...den är skrikiga än så, och grönare.
    Men vad dumt Man vill ju gärna att den ska se ut som på bilden! En bekant har iallafall beställt en sån så jag får kika på den IRL när den kommer. Åh, typiskt. Det var ju den lurven jag var mest sugen på! Men lila och party pink och den turkosa också iofs ser ju fina ut med, men den gula var ju den bästa Såå synd!
  • solouniko

Ni som har regnbågsoverallen, har ni några superbra matchningstips på mössor till? Har ju köpt den lila halvfula med säkert varma modellen från molo, och handskar i samma färg. Men vill ha någon fler sålklart Tänkte köpa NS nya röda mössa, den borde ju funka. Någon fler? Katvigs röd/vita, passar den eller blir det för mkt ränder?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17