Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

h80 skrev 2010-06-13 22:29:22 följande:
    underbara kläder, ser framemot dom Glad du har väldigt bra smak måste jag säga
    ...tilägger att jag ska packa,väga och greja imorgon så att de kommer iväg så att du bör få dem innan ni skulle iväg.

NU ska jag bada
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta

Hej flickor!

Jag har idag varit och kärat ner mig i Molofotbollarna-sååå fina. Det blev en mössa som jag högst troligen lika gärna skulle kunnat köpa på rea sen men jag var tvungen att få med mig lite bollar hem

Jag vill också leka...När,var,hur??

• Smultronhjärta
    stökmamma skrev 2010-06-14 13:27:24 följande:
    jaa, när kommer ni hit och leker??
    I sommar kanske? Vi lurar på en shamnstripp men har inte bestämt oss ännuDrömmer
  • Smultronhjärta
    h80 skrev 2010-06-14 13:54:17 följande:
    smultron : inboxade dig precis
    Ska försöka få iväg det idag
  • Smultronhjärta

Kom och rädda min tv...den har fått VMsjukan
    Dessa jävla vuvuzelor gör att jag på allvar har fått stor förståelse för de stackare som lever med tinnitusSkrikandesSkrikandes

Please please låt tiden gå.......F O R T

• Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2010-06-15 14:10:45 följande:

Lite OT, men vad ska man göra/ge åt en 2åring (fyller 2 i sept) som är galen i cyklar och alla 3 åringa tjejer här har 3hjulingar eller 2hjulingar att  cykla på....

En springcykel
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2010-06-15 14:46:49 följande:
    funderat på det, han kommer nå ner till marken eller finns det olika storlekar?

Han får gå med den.. han kan ju inte springa Tungan ute eller när han springer går det lika fort som när han går... Stackar'n...
    Det beror ju på hur stor/liten han är..90cm är väl vad som rekommenderas på de minsta cyklarna tror jag.

Max har "fått" en cykel men jag har ännu inte bestämt vilken vi ska köpa,funderar på en Puky
    www.lindbergscykel.se/puky-balanscykel-p-1235.aspx
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2010-06-15 14:51:42 följande:
    kollade på några om man ska vara längre än 90 cm och det kvalar han nog inte in på...
    Men vid två års ålder så kaaan han ju ligga nära längdmässigt-det är ju en sommar i mellan
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2010-06-15 14:56:04 följande:
    Åh hej o hå, här åskar det och öööösregnar. Mys. Hoppas dock på bra mkt bättre väder i helgen, då ska vi till Göteborg!
    Sambon har lovat mig shopping... Vilka affärer får jag inte missa i GBG?!  Gäller ju att reka innan
    Gula hästen, Minishop, My baby och Simsalabim
    NS: Freshmilk,Rebel Kids & Enzo (tror de i frölunda heter så), Philip & Viola
    Duns finns också i Linnè

Det var väl de som jag drog över sist jag var i Gbg
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-06-15 15:01:19 följande:
    Ang cyklar så har jag ett galet barn även där. Hon fick en PUKY 3-hjuling för +18 mån nät hon närmade sig 2 år och den var helt perfekt. Funkar nu vid 2,5 år firtfarande bättre än en normalstor 3-hjuling som ju kan vara ganska stora. I julas fick hon en sparkcykel med 2 hjul bak. Den lärde hon sig snabbt.

För drygt 2 v sen fick hon en sån springcykel som Smultron länkade till (köpt på balanshoj,se . superb leverans!).
    Första dagen:

">

" target="_blank">

Tredje dagen:

">

" target="_blank">

Lät bästa "leksaken" vi har. Åker sällan vagn längre utan "cyklar" hellre. Vi tog just denna för att vi visste sen trehjuligen att deras kvalitet är strålande + att insteget är lågt, dvs smidig cykel, sadeln den lägsta och bra passform på den. Karla är INTE 90 cm, runt 88 skulle jag gissa på och hon hade nog fixat denna från 87 cm iaf. Kanske 86 med, beror ju på benlängden med  .

Sorry för ot uppsats
    Det är alltså en Puky ni har? Ha ha då behöver jag inte fråga det då
    Jag tror att vi ska köpa oss en Sharky!(blå/röd)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17