Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Fortsätter på tema tapeter:
    www.bygghemma.se/inomhus/f%C3%A4rg%20och%20tapeter/barntapeter/barntapet/barntapet%20binouba%20circles/p-140373-140373
    www.bygghemma.se/inomhus/f%C3%A4rg%20och%20tapeter/barntapeter/barntapet/barntapet%20zebra%20lines/p-140312-140312
    www.bygghemma.se/inomhus/f%C3%A4rg%20och%20tapeter/barntapeter/barntapet/barntapet%20jungle%20lines/p-140304-140304
    www.bygghemma.se/inomhus/f%C3%A4rg%20och%20tapeter/barntapeter/barntapet/barntapet%20color%20stripes/p-140249-140249
    www.inreda.com/showProductsDetail.asp

Nu ska jag gå och skaffa mig ett liv

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-06-18 16:51:54 följande:
    Ingen som har nya molo tröjan med fotbollsplaner? Är den något fin eller bara skräp?
    Har den inte men har sett irl..Så fin att den är värd halva priset tycker jag
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2010-06-18 18:40:06 följande:
    Bara halva? Gahhh jag har ju beställt den till fullpris. Har ju även fotbollarna. Men sonen är ju tokig i fotboll, så vi kompromissar riktigt bra nu. Han får fotbollskläder och jag får köpa molo
    Ha ha -nää men jag tyckte att Lilla Ego sa att hon kunde köpa den för halva priset?
    Oavsett så är jag kär i fotbollarna! Så pass så att jag köpte en mössa mitt i sommarvärmen Dessa lär det ju krylla av på sensommarrean sen men min mössa hade bra fotbollar framDrömmer Maken höll på att krevera när jag drog mina argument för att köpa det stackars tygstycket
  • Smultronhjärta
    Busbellan skrev 2010-06-18 18:48:37 följande:
    Alltså det är ju pinsamt, ett glas vi och man känner sig smått lullig, annat var det förr, då fick man samma känsla av en hel flaska
    Åhåhå- jag ska banne mig dricka vin ikväll- maken är strandad i hstd..Slutade vid 16 och NU rullade tåget äntligen*olycka på E6an*
    Jag får nog vårda mitt äktenskap för som ensamstående är jag fan värdelös
  • Smultronhjärta
    Busbellan skrev 2010-06-18 18:54:03 följande:
    Är rätt nöjd nu, mitt problem med fel leverans från babyshop ordnade sig smidigt, tydligen hade de tröjorna i den storleken jag ville ha även om de inte fanns med i webshopen
    Vad skönt
    Busbellan skrev 2010-06-18 18:55:26 följande:
    ja, ta lite vin det tycker jag, själv har jag inget hemma utan var hos grannen och snodde ett glas
    Se till att vårda äktenskapet, blir ju jobbigt om du måste hälla i dig vin varje kväll
    Ja varje kväll vore nog inget braCool Tycker dock Max snart borde tagga ner och bli ett lugnare barn..Snaaaart måste jag har betalat för de synder jag har gjort i mitt tidigare livDrömmer
  • Smultronhjärta
    Preggi skrev 2010-06-18 19:03:34 följande:
    Konstigt, det står ju 5-10 vardagar och det har ju gått 10 dagar.. Dåligt tycker jag...
    du är inte ensam..tror att Stormis också väntar på sitt..fortfarande!
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2010-06-18 20:31:55 följande:
    Hej hej

bara jag som sitter här när det är fotbolls vm?

I morgon har vi stort kalas här så jag orkar inte göra någonting i dag. Men lite shopping vore inte helt fel.
    Nope..jag är också här! Inte för att vara motsträvig men huuuur lång kan en månad kännas som när det är fotboll som gäller hela tidenObestämd

Jag får verkligen inte shoppa mer men jag v i l l-har ju ångan uppe
  • Smultronhjärta
    ChokladMoshin skrev 2010-06-18 20:43:29 följande:
    För lång, och dessa hemska vuvuzelor, blir tokig av att höra dom.
    Ikväll skriker dom extra mycket dessutom (maken med kompis) eftersom det är hemma nationen som spelar Kräks
    Jag också!! Hata vuvuzelor-iaf när det kommer till TVsändningarSkrikandes
    SmillaMilla skrev 2010-06-18 20:44:23 följande:
    hihi, ja jag är ju ändå lite små intresserad utav fotbollen, men det räcker klart med att ha laptopen i knät. Men jag kan bara gissa hur det känns för er som avskyr fotboll.

Just nu ligger Doris här bredvid o myser. Anton masserar sambons rygg
    Hur det känns? Väldigt mycket som att jag har tinnitus skulle jag tro*gillar inte*
    Vi är ändå vid halvtid nu så det är alltid något...två veckor kvar av detta spektakel så kan min make sen bli normalt ickesportintresserad igen! Då kan vi kolla på desperate ihop*allt som vanligt*
  • Smultronhjärta
    Ocikatten skrev 2010-06-18 20:51:38 följande:
    Skönt att ha en make som inte kollar fotboll alls hör jag...
    I gengäld står han o glor i akvariet! *tyst o fint*
    Jo men det brukar min gubbe göra..Nu gör han både ock
    För att i halvlek springa ner och kolla yngelkaret
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2010-06-18 20:56:10 följande:
    ha ha yngelkaret. Det låter intressant
    Gud ja!! Det är där han har sina små firefish som ska säljas.... Oerhört intressant...

.....N O T
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17