Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2010-06-18 21:22:18 följande:
    Men åhhhhhhhhh där finns ju badräkten från ejsikkelej som jag letat efter så länge. Ja i ett år Visst borde svea kunna ha stl 98.
    De är tydligen små i storlek fick jag till svar från någon butik om det kan hjälpa
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-06-18 21:50:54 följande:
    Smultron!

Du brukar väl gå på Småfolk salgen va? Kan inte jag redan nu få boka lite rum i din shoppingbagGlad Den är väl inte förrän till  hösten men jag har snöat in mig på småfolk sen i vintras så det finns säkert en massa gamla godingar som jag inte har sett tidigare.  Den här gången ska jag isf se till att det finns en gedigen pengakasse som du kan spendera isfFlört

PleeeeeeeeeseHjärta
    Japp- anse mig vara tingad! Dock kan du nog behöva påminna mig*litar inte på mitt minne*
  • Smultronhjärta
    Infinite Joy skrev 2010-06-20 08:24:51 följande:

God morgon!

Smakråd på skor till en 2-åring: molos cars eller turkosa converse?

Molo för att de är lättare att få på tack vare dragkedjan. Converse för att de är mer lättmatchade.
  • Smultronhjärta

God kväll!

Idag har vi varit på Halmstads Äventyrsland så Max är helt överlycklig och mamman lagom slutkörd

• Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2010-06-21 19:14:41 följande:
    Söndag kl 00.01

Fina bilder i bt! Ser ut som om ni har haft det riktigt roligt!
    Åh tack!

Vi har haft en kanondag- Max är i perfekt ålder för denna typen av äventyrsland! Han tycker till och med att minicirkusen är superbra...Det är den inte för en annan kan jag säga
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2010-06-21 19:39:09 följande:
    Härliga bilder
    Vi ska till Halmstad över midsommar och funderar på en tur till äventyrslandet, ser ju ut att passa små barn kanon
    Passar små barn perfekt! Det enda som kändes tacky var deras "djurpark"-där stod stora djur i plast Sen fanns det en dinosauriepark(även de i plast)men Max vågade knappt gå in där för de var läskigaDrömmer
    Mycket karuseller,litet vattenland,cirkus,stooor studsmatta som jag tyckte var skitkul
    http://www.familjeliv.se/hem/smultronhjarta/gallery/phptk8pfx.jpg
    Inte helt ot eftersom jag har Molo på mig
  • Smultronhjärta
    Busbellan skrev 2010-06-21 19:45:45 följande:
    Är där fortfarande lika iskallt i vattnet? Vi var där för nåt år sedan och visst barnen tyckte det var kul, men de ville inte bada, inte ens August som helst badar jämt
    Ingen aning- vi badade inte men andra gjorde trots att det idag ändå inte har varit direkt varmt
    ChokladMoshin skrev 2010-06-21 19:48:00 följande:
    Gokväll i tråden!!
    Har setat som en zombie hela dagen.
    På förmiddagen var jag hos min före detta barnmorska för att sätta in spiral.
    Men det gick inte så himla bra då det visade sig att jag var gravid i v.19
    Är fortf. i chocktillstånd. Ursäkta OT..... Skäms
    Jag hade det alltså på känn före dig
    Stort Grattis! Säkerligen chock idag förstår jag men ååååh så mysigtBaby
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17