Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ChokladMoshin skrev 2010-06-23 16:36:57 följande:
    Ja, du kan ju inte vänta och riskera att den tar slut!!!
    Var du på Gekås igår förresten?
    Jag riskerar ingenting! Som jag har väntat på en regnbågeväpnisTungan ute
    Jo vi var där en snabbis men då ena av två var tillfälligt slut så tar jag det nästa gång,typ nästa vecka
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Busbellan skrev 2010-06-23 16:50:31 följande:
    Vilken storlek köper du i väpnarluva? Funderar på om Ella behöver 2-3 år eller 4-5 år i vinter.
    Hon blir ju 3 i sommar och har väl ganska normalstort huvud
    Jag tog 4-5 efter att ha provat förra vinterns mellanstorlek på Max- den satt tiiight så en 4-5 bör bli ok om än något stor
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-06-23 19:06:24 följande:
    Åhh jag måste också beställa en sån nu. Kommer sitta där i höst och dregla efter en när alla är slut annars. Tror jag tar samma storlek som dig, sonen hade också mellanstorleken förra året så den blir nog för liten annars.
    Får bli ett regnbågslinne och en bambiklänning också, onödigt att bara köpa en sak och betala frakt för ju....Glad 

Sen bara måste jag ha regnbågslakanen! Kommer sova som en dröm i demGlad
    Jag beställde regnbågslakanen tillsammans med väpnarluvan
    Och gällande väpnarluvan så vågade jag inte vänta, det finns ju en risk att en del webshoppar tänker som min lokala affär dvs att regnbågar har vi redan haftObestämd
  • Smultronhjärta
    ChokladMoshin skrev 2010-06-23 19:52:24 följande:
    Jag sitter här och velar vilka filtar jag vill ha när dom väl kommer sen
    Visst kan man köpa alla 4??
    VAR ser du filtarna???
  • Smultronhjärta
    ChokladMoshin skrev 2010-06-23 19:59:25 följande:
    I mitt mail från BOR
    MiniM3 skrev 2010-06-23 19:54:38 följande:
    Var kommer dom få in filtarna först? KÄR i molofiltarna :D
    Vet inte, men dom kom inte i denna leverans i alla fall. KAnske kanske den om ca 3 veckor.Deras filtar är ju sååå gosiga
    Men så kan du ju inte säga!! Då får du iaf säga vilka 4 kombosar på filtar som kommer
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2010-06-23 20:40:50 följande:
    ja det är en favorit här hemma, speciellt med hårbandet till. Men jag använder ju dessa klänningar som vardagsklänning, därför är jag osäker.
    Jag tycker att du ska ta din nya favvo -flowerfield med stjärnorna till
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-06-23 21:48:52 följande:
    Hoppsan då! Råkade visst köpa en aquaflower knappis till växalådan att ha om sisådär 2 årGlad

Kan det ha varit från Busbellan måntro?
    Men guud...Ha ha du är ännu värre än vad jag är gällande den där växalådan
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-06-23 21:57:07 följande:
    Haha det har jag svårt att troFlört Men nu har jag 4 knapptröjor i stl 92 som ligger och väntar och de är alla värda att vänta på: aquaflower, gamla kaniner, helt ny lamm samt gamla bambi. Kommer ta lång tid innan de används med tanke på att lillan mäter nästan 73 cm just nu samt 8,2 kg tungDrömmer

Du, jag drömde om dig inatt. Var nästan lite ledsen i ögat när jag vaknade din dummingFlört
    Jag har en endaste och det är fiiina kaninerna, så du är värre

Hoppsan,ja det måste vara en dröm! För jag är så gott som alltid ett snällt smultron
  • Smultronhjärta

God morgon!

Sista dagen på förskolan idag-sen återser vi inte stället förrän i septemberSolig

Jag vill också ha en husvagn! Det verkar så mysigt och bra när man har småbarn

• Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2010-06-24 08:43:46 följande:
    ÅÅÅ visst är det skönt! Jag tog hem Milo förra veckan redan, det är såå skönt att slippa lämna. Vi har ju fortfarande bara 8-11 så det är gött att slippa upp varje morgon kl.7.

Husvagn är perfekt, så lätt att packa in allt. Dessutom känner ju barnen igen sig i husvagnen, det blir inte nya ställen överallt
    Det är med blandade känslor..Max älskar dagis och jag gillar lugnet som jag och Lova får när han är där Men jag håller med dig,så jädra gott att slippa morgonstressen!

Min man är mer "hyra stuga/sussa på hotell människa" men om jag börjar bearbeta nu så kanske vi sitter i en husvagn om två år eller så
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17