Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Mamma till Simon skrev 2011-01-14 20:55:40 följande:
    Tack, kollar på det jag med med ett öga iaf Flört
    Min man kollar bara när Jessica Andersson dansar
    Nu gick alla barnen och la sej så nu har jag bara det igång här vid datorn och sneglar ibland.
    Vilken dålig smak han har.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2011-01-14 21:02:00 följande:
    God kväll!

Här är jag GLAD! I dag fick vi redan på att Svea har Köldallergi, så skönt att veta vad det är. Kanske konstigt att vara glad för det, men ovissheten är svårare, nu kan hon ju medicineras.
    Förstår precis hur du menar. Vad skönt för er.
    Kram
  • lillronya
    Mamma till Simon skrev 2011-01-14 21:03:16 följande:
    Ja det är ju inte dansen han gillar, hennes pojk gick på samma dagis som våra killar för nått år sedan, det var nog lycka de gånger han sprang på henne Flört 
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-14 21:07:19 följande:
    Funderar på om jag ska orka fota lite och slänga ut på fb
    Kan man sälja sommarkläder redan nu?
    Jag funderar också på det, men hinner någon se något ibland alla de bilderna?
  • lillronya
    Lalalong skrev 2011-01-14 21:15:38 följande:
    Verkligen super!!!

Visst är det fint till rött?
    Ett par bondgårdsleggings till den röda Kik-kidklänningen är kanske ett måste. Vi har nog bara strumpbyxor till den färgen annars men jag gillar leggings bättre Oskyldig 
    Ja de passar jättebra till rött!
    Jag insåg idag att vi inte har någon röd tunika längre.
    Alla me&i frottétunikorna är för små nu.

Kööööp
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2011-01-14 21:49:07 följande:
    Kikar in en snabbis för att ladda tradera

Vi har kärlekskväll idag.  Tillbaka till verkligheten i morgon och 7 tuffa veckor...
    Heeej!!
    Saknar dej!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17