Inlägg från: OsynligtSmåkryp |Visa alla inlägg
  • OsynligtSmåkryp

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Bubblan: Åhh, nu måste ju Plupp vara på G, Arnolda håller alla sina fingrar för det!

• OsynligtSmåkryp

Solouniko: Tack!

Flock: Ja, det blev en liten tjej den 10:e.

• OsynligtSmåkryp

Har lagt in ett par bilder på familjens nytillskott i mitt galleri om någon vill kika.
    Lägger inte ut i bildtråden av olika anledningar, men galleriet kommer nog fyllas på.

• OsynligtSmåkryp
    Duntoffla skrev 2011-01-17 13:39:09 följande:
    Åh vilken liten sötnos!
    Tack! Världens sötaste...Inte alls partisk dock.
  • OsynligtSmåkryp
    Zvartaliljan skrev 2011-01-17 13:47:11 följande:
    de är så fina alla tre Hjärta
    Tack söta! <3
  • OsynligtSmåkryp
    Mamma till Simon skrev 2011-01-17 14:05:50 följande:
    kommer inte in hos dej Gråter
    Nu gör du det.
    Buttelina skrev 2011-01-17 14:09:02 följande:
    åhh gos så fina!!! alla tre har du shoppat några fina tjejmolosar nu? eller molosar till henne överhuvudtaget
    Har inte shoppat någonting alls sedan hon föddes förutom ett par hjälmisar på FB. Hon har ju massor av kläder ju och riktigt tjejigt är inte helt min stil heller. Men lite shopping blir det nog snart såklart, ska bara sälja lite mer först.
    Pepper79 skrev 2011-01-17 14:01:02 följande:
    Vilken liten sötnöt {#emotions_dlg.flower}
    SmillaMilla skrev 2011-01-17 13:59:36 följande:
    Åhhhh så söta! Alla tre så klart!
    Tack! {#emotions_dlg.flower}
  • OsynligtSmåkryp
    Buttelina skrev 2011-01-17 14:18:01 följande:
    oii har du inte shoppat nää du är ju inte sådär supergirly har hon inga molosar av nyheterna alls? vilka print är favoriter? kan tänka mig att du gillar safari va? gillar du bondgården? jag älskar typ allt
    Jo, hon har en safarisuit i strl 62, men den drunknar hon ju i så den ligger på tillväxt, storlek 50 sitter ju bäst än. Måste tänka...Tror inte att hon har ett endaste plagg av vårnyheterna annars, är mest stora tjejerna som fått även om jag suktar efter en hel del såklart.
    Bebis har fått mycket från höstkollektionen och så gamla godingar + PoP.

Jag älskar bondgården, har skaffat både knappis, leggings och klänning till mellantjejen, colibri är också himla fint, en sådan bebissuit vore inte fel, finns bondgården som suit?

Jag är shoppingsugen som tusan, men har kunnat hålla mig faktiskt, det blev en hel del reashoppat ändå, jag som inte skulle...Så alla vårnyheter jag vill ha blir tufft att inhandla...*s*
  • OsynligtSmåkryp
    Hjärta TACK alla goa pölsekärringar för dom fiiiina presenterna till bebis, underbart gulligt! Hjärta
    Hon kommer bli så fin så! {#emotions_dlg.flower}
  • OsynligtSmåkryp
    ChokladMoshin skrev 2011-01-20 00:08:25 följande:
    Fina, men tänkte mer på en sån som man drar ut med tiden.
    Dom är typ 1,30 och blir 2 m när man dragit ut dom helt.
    Finns en vit i metall, smide typ. Vi har en sådan till mellantjejen, visserligen beggad men såg att dom fortfarande säljs på IKEA. Prinsessäng kallar tjejen den.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17