Inlägg från: OsynligtSmåkryp |Visa alla inlägg
  • OsynligtSmåkryp

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hoppas på att jag kan åka på salg, saker och ting börjar gå åt rätt håll nu för oss så jag är värd en tripp! Men mkt ska klaffa, jag och lillbebis ska ju ha skjuts med någon, storbarnen ska ha barnpassning, osv...Men det vore otroligt kul att få åka ner och heja ordentligt på er kärringar, blev inte av sist.

• OsynligtSmåkryp

Butte: Jaa verkligen! Jag hoppas innerligt att det klaffar, är ju 2 år sedan min första och enda salg, skamligt!!!

• OsynligtSmåkryp

Mmm, jag skäms verkligen, men det har varit lite knas här sedan dess typ, men nu är jag salgredo, måste ju finnas massor att handla när jag kan köpa strl 68-140 typ! Min lilla sockisbebis måste få utöka sin garderob.

• OsynligtSmåkryp

ChokladMoshin: Vilken strl söker du?

• OsynligtSmåkryp

ChokladMoshin: Denna hamstrare kan avstå sin suit om du vill ha den?

• OsynligtSmåkryp

Chokladmoshin: Kan inte inboxa dig här men gör det på fb!

• OsynligtSmåkryp
    Everlonn skrev 2011-05-05 10:52:28 följande:

Behöver jag säga mer? Present från svärmor förstås Öronen fladdrade med Hua hua
    *ASG* Den älskade griströjan! Skrattande Kräks
  • OsynligtSmåkryp

Gaahh, salgprat överallt!
    *blundar och låtsas som ingenting* Flört

• OsynligtSmåkryp
    lillronya skrev 2011-05-12 15:40:17 följande:
    Svårt att prata om nåt annat i dessa tider.

Hur är det med er?
    Haha, ja det är väl det...Surar bara lite över att jag inte kommer iväg nu när jag hade en massa roliga slantar att spendera...

Här är det finfint faktiskt, på alla plan och jag njuter. Med er också?
  • OsynligtSmåkryp
    lillronya skrev 2011-05-12 15:48:16 följande:
    Åh kommer du inte iväg?

Härligt!
    Bra här också faktiskt.
    Nä, att ha bebis med verkar inte så attraktivt direkt och körkort har jag ju inte än...Och sambon har precis fått nytt jobb så att åka hela familjen som vi först planerade funkar inte nu, det känns ju lite smådumt att efter mindre än en månad begära ledigt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17