Inlägg från: OsynligtSmåkryp |Visa alla inlägg
  • OsynligtSmåkryp

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2011-02-19 16:32:37 följande:
    Najs shopping!

Jag måste också skärpa mig. Ska ju spara pengarna men handlar bara upp de jag får in.  
  • OsynligtSmåkryp

Var bara 20% extra på rean har jag för mig.

• OsynligtSmåkryp
    RååSa BuBBlan skrev 2011-02-25 19:15:32 följande:
    Jag vill vill vill ha en popcorn suit!! med råååååsa kantband! Gud så fin Hjärta
    Den fick vi hem idag, jättehärlig!
  • OsynligtSmåkryp

Någon som sett Katvigs lila/lila body samt Molos colibri muddbyxa i samma shop? Storlek 62.

• OsynligtSmåkryp
    RååSa BuBBlan skrev 2011-02-25 19:37:37 följande:
    Lilla A gillar inte gult måntro? Drömmer

Brand new gul Katvigi body ska flytta nämligen
    Lilla As mamma gillar iaf gult så talk to me!
  • OsynligtSmåkryp
    Buttelina skrev 2011-02-25 16:51:05 följande:
    hehe kollade nyss igenom min "bebis som kanske kommer inom 4 år låda" och guud så mycket fint bebis har visst redan 16 suits, 6 bodysar, 4 filtar 3 par byxor, 5 hjälmisar osv Drömmer

men åh så fina dom små suitsen är <3 massa gamla godbitar med som är helt nya
  • OsynligtSmåkryp
    Maliten skrev 2011-02-25 09:24:54 följande:
    Jag bara hoppar in här i tråden och skriver utan att presentera mig!!
    Men några av er känner igen mig från salgen. Solouniko och Liljan och Loppan åkte i min bil på torsdagen i höstas (Och Harley förstås). Karmasus och Claudia (kan inte hennes nickname här på Familjeliv) har åkt med ett annat år. Även Flowerpower mama (som jag tror heter något annat nu). Och så har jag väl handlat av några av er! Både på T och FB. Smultron bla. Finfina tjejkläder efter hennes dotter . Looooovely!!
    ja så några av er borde känna igen mig. På salgen i höstas var jag hööööggravid och drog runt med en fällstol. Haha! Mogens gav mig fin rabatt när jag parkade mig i kassan
    Ha en trevlig helg nu alla danskshoppare!
    Dig känner jag igen, jag har helt riktigt bytt namn sedan sist!

Välkommen in!
  • OsynligtSmåkryp
    Buttelina skrev 2011-02-25 20:24:38 följande:
    ja e laddad
    Vill också åka på salg juuuuuu...*surar*
  • OsynligtSmåkryp
    Stormis skrev 2011-02-27 12:53:18 följande:
    VEM snattade den lilalila mössan ur min korg på Funkybaby Demon. Dööööööööööööööööööööd!!!!
    35 % på allt med kod sportlov för er som hittar nåt!Inboxa Greksmurfen så kan hon nog släppa in dig, annars öppnas den nån timma emellanåt för att släppa in fler. Är hemlig för att man ska kunna lägga upp bilder etc utan att vanliga vänner ser.
    inte jag men den fanns i min korg en stund...*surar*
    Nu blev det istället orange/rosa tröja, blå/grön tröja, blå/blå leggings och en rosa sommasuit med miniapple på.
  • OsynligtSmåkryp
    Saraia skrev 2011-02-27 14:09:35 följande:
    passar colibri m katvigs lilalila??
    Jag tycker att komon är jättefin!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17