Inlägg från: OsynligtSmåkryp |Visa alla inlägg
  • OsynligtSmåkryp

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Fick hem lila/lila Katvig idag i tröjor, suit och mössa, och HJÄLP vad underbara ränder!
    *kär*
    Jag måste nästan klicka hem lite Colibri också för det kändes som att ränderna passar med det printet.

• OsynligtSmåkryp
    Duntoffla skrev 2011-02-15 12:02:44 följande:
    De ser verkligen jättefina ut. Du får gärna lägga in dem i BT så man ser färgerna lite bättre
    Everlonn skrev 2011-02-15 11:50:35 följande:
    Här damp det ner ett oväntat paket i lådan Hade helt gett upp att få tag på säljaren som jag vann en lila molojacka av! Mailat men inte fått svar eller kontonummer så jag kunnat betala..
    Idag låg den i lådan (eller ja, stack upp ur lådan )

Får maila och be om kontonummer igen då så jag kan betala den Men vad förvånad jag blev att den bara kom! Tungan ute
    Haha...skumt!  Jag hade samma fråga häromdagen och Mammastök kom med ett bra argument för att ha avslut 20:e. Eftersom det är avslut 20:e på söndag och folk får lönen på fredag så tyckte hon att 20:e skulle funka bra. Då hinner folk köpa både på BB och lön ( de flesta säljare har ju typ 5 dagars betalning)

Jag la ut i söndags och de tickar på sakta men säkert. 
    Ska passa på att fota nu medan bebis sover.
    Buttelina skrev 2011-02-15 12:02:55 följande:
    men åhh bild!!
    Absolut! Är ju mitt prio ett nu medan bebban sussar i bilstolen.
  • OsynligtSmåkryp
    Duntoffla skrev 2011-02-15 12:24:38 följande:
    Ja det är sant men dela upp det som du säger. Tycker folk brukar vara snabba på att betala
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-02-15 12:20:44 följande:
    Ska passa på att fota nu medan bebis sover.

Absolut! Är ju mitt prio ett nu medan bebban sussar i bilstolen.
     Precis! Du vet hur man prioriterar

Själv passar jag på att fota FB/tradera saker nu istället för att äta  
    Äta kan du gott göra en annan dag, få in mera shoppingslantar är viktigare naturligtvis!

Nu ligger det bilder i bildtråden förresten!
  • OsynligtSmåkryp
    Duntoffla skrev 2011-02-15 12:37:36 följande:
    Sen har du det roliga kvar...all text Jag ska in med lite mer ikväll. Hade missat lite.
    Kristyr skrev 2011-02-15 12:29:32 följande:
    lekmer har börjar med barnkläder.. Tungan ute

fast det var kanske en gammal nyhet..
     jag visste det inte. Måste spanaEller hur?

urfina ränder! Hjärta Det borde ju absolut gå att reklamera suiten. 

Ocikatten- Fina killarna i Safari och robotar!

Busbellan- Superfin kombo!

Pepper- Fina barn i Puzzel och robotar. Är inte så liiite avis på Puzzeltröjan

FL Lisa- Söta Helge i fina ränder och jäkla cool storebror! Cool

Mmm, jättefina ränder! Måste nog ha leggings i den färgen + en colibri-body eller så.

Har slängt iväg ett mail till LLM nu med fotot på suiten så får vi se vad dom svarar.
  • OsynligtSmåkryp
    SmillaMilla skrev 2011-02-19 12:43:42 följande:
    Hmmm när tror ni Svea kan använda en softshell i stl 122? De är ju små. Hon är ca 100 lång nu
    Min lillfisa är 106 lång nu och har 116 i sina softshells, dom är lite långa i ärmarna men annars sitter dom bra.
  • OsynligtSmåkryp

Herregud vad seg Ajabajas sida är! Är den alltid lika långsam?

*suck* Kräks

• OsynligtSmåkryp
    Duntoffla skrev 2011-02-19 15:57:13 följande:
    Den har varit seg på sistone. De har tom en text som säger "Taaat lugnt" Tror de ska uppgradera sajten.
    Ahh, tur att jag har heeeela dagen på mig då.
    Men det är nästan så att jag tappar lusten nu när jag efter en timme har fått ned tre pryttlar i korgen...
  • OsynligtSmåkryp
    Duntoffla skrev 2011-02-19 16:04:57 följande:
    Ja, då ger man upp. Är det något speciellt där idag som jag har missat?

Vet du ang Katvig och storlekarna på tröjorna?

Nä, inget speciellt. Hittade bara lite jag ville ha och passade på när det var 50% + 20% extra vid köp av tre varor.

Jag har 110 på min lilla som är 106 cm, Katvig alltså. Lite vid men hon är en smalfis. Stortjejen har 128 i sina, hon är väl 122 cm kanske, inte mätt på länge.
  • OsynligtSmåkryp

Nu har jag impulsshoppat igen...Så går det när man har trist en lördag.

Blev mjausuit och dollhousesuit till lillbebban från Ajabaja + en grön/grön Katvigtröja till stora(UNDERBAR färg).
    Sedan blev det lila/lila leggings från Småtting, orange/rosa tröja till stora från Funkybaby + en lila/lila kortärmad suit till bebis.
    Nu får det fanimej vara slutshoppat, har dessutom fått Grekis till att handla en massa leggings från Name It på hennes lokala affär...*ler*

Får nog bli lite mer rensning i stortjejernas garderober, har bara rensat bebisens på sistone.

• OsynligtSmåkryp
    Duntoffla skrev 2011-02-19 16:30:55 följande:
    Jamen då är det ju ngt speciellt Med de 20% också. Är det ngn kod för det?
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-02-19 16:24:35 följande:
    Nä, inget speciellt. Hittade bara lite jag ville ha och passade på när det var 50% + 20% extra vid köp av tre varor.

Jag har 110 på min lilla som är 106 cm, Katvig alltså. Lite vid men hon är en smalfis. Stortjejen har 128 i sina, hon är väl 122 cm kanske, inte mätt på länge.
     Ok men då är det nog 110 jag ska ha, ev 116. 
    Ja iofs. Sambon gillade iaf dom extra procenten.
    Ingen kod, det dras av automatiskt i kassan när man väl kommer dit...*s*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17