Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-05-15 11:38:33 följande:
    Uff...sitter och fixar med T, tycker det går sådär att sälja på FB så nu får det åka ut på T istället, lite dum tid men förmiddagarna är typ den enda tiden jag har en chans att få nåt gjort
    nått plagg har man fått sålt där men bättre att sälja nått plagg där och slippa lite avgifter iaf.. Och lite mindre jobb än T.
  • Kristyr
    CamillaJ skrev 2010-05-15 11:46:39 följande:
    När är det dú ska ha bebis?
    Fick den 4e
    ängeln83 skrev 2010-05-15 11:46:54 följande:
    Jo iof så har jag sålt en hel del där men jag vill ju bli av med ALLT Oja, skönt att slippa avgifter och allt jobb som det är med T.Har dessutom en hel del Lindex kläder som måste bort och då får det bli T.
    men då så..
  • Kristyr
    CamillaJ skrev 2010-05-15 11:51:43 följande:
    Nu den 4 maj??? Oj GRATTIS !!! Här hänger man inte me som du se ;)Gud va kul !!De blev en flicka? Visste ni det innan?När hade du BF?

Ja det blev en flicka och det visste vi inte.. Hade BF idag eg, men hon är en KS bebis.
  • Kristyr
    CamillaJ skrev 2010-05-15 11:58:13 följande:
    Ah okey !! Så kul inte långt efter mej då :)Stolt storebror med då?
    Kanske stolt storebror med svårt för en 20 mån att visa/uttrycka. Men ibland ser han stolt ut när han inte busa med annat....
  • Kristyr
    Theina skrev 2010-05-15 12:00:13 följande:
    Grattis till dottern!!! så underbart.. 
    tack!
  • Kristyr

Tjolla> Hur länge är man öm på snittet? dvs det är obekvämt att ha kläder där? Du har ju lite mer erfarenhet

• Kristyr
    Kristyr skrev 2010-05-16 12:18:14 följande:
    Tjolla> Hur länge är man öm på snittet? dvs det är obekvämt att ha kläder där? Du har ju lite mer erfarenhet
    ärret kanske man säger?
  • Kristyr

åhh fina lurvar skulle vara trevligt!

• Kristyr
    Buttelina skrev 2010-05-16 12:18:56 följande:
    jaaa en solgul med rååsa mums
    skulle vara fint..
  • Kristyr
    Tjollabolla skrev 2010-05-16 12:28:37 följande:
    Hmm det är nog väldigt individuellt. Jag fick ju en infektion i mitt så det är svårt att säga. Sen beror det nog mkt på hur man är sydd oxå, jag fick ju sådana trevliga agraffer. *huuu* Jag kan tycka det känns obekvämt ibland att ha byxor som klämmer precis på snittet eller trosor fortfarande... Har du mkt ont?
    jätteont har jag nog inte, men svårt med kläder och trosor eftersom det är obehagligt.

Jag är sydd med stygn som inte syns, på nått sätt innifrån med tråd som försvinner av sig själv.

Känns inte så kul att bo i mammaleggingsen från POP.... börjar tröttna på dem nu... men de sitter skönast för de retar/känns inte på såret.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17