Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

läskigt vad rååååsa man kan bli på 16 dagar (och lite lila)

Kollade på lindex sida och tyckte mycket av det flickiga var sååååååå fint.. {#lang_emotions_undecided} Iof allt var inte fint heller men mycket, hade nästan kräkts lite på mig själv för 17 dagar sedan...{#lang_emotions_dreamer}

Fast ni hänger ju i salgtråden alla..

• Kristyr

Så då har jag fått tummen ur och fått ut lite på FB iaf...{#lang_emotions_cool}

• Kristyr
    Tjollabolla skrev 2010-05-23 16:34:52 följande:
    Hej flickor! Vad har ni för shorts till era grabbar? Milo behöver nog ett gäng till, en del som jag trodde passade var visst lite små. Han fick ont i snoppen när han snavade till, dom var så tajta
    men stackars Milo Mamma får nog shoppa lite

Har NS shorts och ett par halvlånga jeansshorts från Lindex.. sedan har jag molo knickers, VV shorts...
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2010-05-23 16:58:46 följande:
    Jag har Villervallas som jag älskar samt H&Ms capribyxor som går ner över knäna. Toppen bägge två.
    det är jeanscapri de från lindex vi har...
  • Kristyr
    Tjollabolla skrev 2010-05-23 17:10:30 följande:
    Hmm villervalla har jag inte testat. Kanske är dax!H&M hade en del snygga knickers såg jag, men jag blir såååå snååål när det gäller att handla i "vanliga" affärer, tycker nästan 200 spänn är dyrt
    ja 179:- tycker jag nästan var lite för dyrt för att vara på lindex...
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2010-05-23 17:29:11 följande:
    De har jag inte testat utan bara de i vanlig bomull? Jag betalade 80 kr för de på HM. Fanns i turkost, marinblått, khaki, brunt, grått...Villervallas är jättemjuka och sköna. Köpte mina då re reades ut för 50 kr styck men i vanliga fall kostar de 99 kr tror jag.Här är VV´sTänk i så fall på att gå upp i storlek. Här har Noel 104
    http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=7014541&styleid=7014539&path=3403475;3215210;3232580;3527905;111370;1357361

hoppas länken funkar..

VV shorts är i år normla i stl.. eller iaf typ samma stl som katvig är.. Har inte testat de VV vi har än..
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2010-05-23 17:33:55 följande:
    De var fina. Men jag blir också lite snål när de kostar så pass "mycket"Jag köpte större storlek i år också på VV´s men jag antar att det beror på hur man vill att de ska sitta.
    ja det är ju nästan halva priset av ett par NS men man kan ju få tillbaka så mkt mer på ett par NS sedan.. dessa kommer jag typ få skänka bort sedan... men men.... de är fina på iaf.
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2010-05-23 17:37:29 följande:
    Ja, det är synd att Lindex och HM (särskilt HM) har så kasst andrahandsvärde. Jag är sugen på NS-shortsen men de är så dyra...Man kan ju inte heller sälja dem förrän tidigast nästa sommar (nackdelen med just säsongsplagg)
    Har köpt när det vart rabatt..
    SmillaMilla skrev 2010-05-23 18:08:25 följande:
    babyshop hade ju 30 % nu
    men det var väl inte på NS...
  • Kristyr
    SmillaMilla skrev 2010-05-23 18:57:06 följande:
    oj gällde bara till den 21. men inte stod det väll något sådant? Man skulle ju skriva koden på sin sida. Då stod det ju 30%. Antog att det gällde allt? Shoppade dock int
    Det gällde utvalda varor.. och det var inte NS.. kollade..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17