Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr
    molnen skrev 2010-05-18 12:42:33 följande:
    Har anmält mig står dock inget om någon rabatt ,hur mycket var det på ?
    30% på det jag kollade...
  • Kristyr

Smultron> Tips på hållbara jeans till sonen? {#lang_emotions_tongue_out} Han och även lillesyster har fått plats hos en ur och skurdagmamma! {#lang_emotions_sunny}

• Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-05-18 20:22:16 följande:
    De som har klarat Max vilda framfart bäst är H&Ms jeans Lova ska även hon gå på Ur&Skur-såå bra!
    okey..HM *ryser lite* men om de håller bra så är det nått att testa.

Hade sån tur så dagmamman har en plats ledig nästa höst. Så bäst och såååå nöjd är jag, slipper magontet jag har haft för barnomsorgen och nu är den fixad för båda barnen.. {#lang_emotions_heart} Hade sånt flyt.
  • Kristyr

okey övertygad får investera i nått par HM jeans till hösten då...

• Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-05-19 11:20:16 följande:
    Åh vilken fin:www.luckylittleme.se/Graphics/Products/42576....Tänkte beställa den med kaniner och igelkottar till Liam men han tittade på den och sa: Näääh, mamma den är fjantig
    den första har jag i suit till lillesyster fast i lila från småvi {#lang_emotions_heart}
  • Kristyr
    Pepper79 skrev 2010-05-19 11:35:30 följande:
    Ok typiskt. Hoppas du hittar den fraktfritt någonstans
    orkar inte läsa tillbaka, vad är det du söker från NS?
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-05-19 12:11:03 följande:
    Finaste Tyvärr tyckte Liam att även den var fjantig, ingen ide att köpa den då
    skönt att sonen inte tycker så mycket om kläderna än.. han tycker det är kul att prova, så jag är nöjd
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-05-19 12:14:45 följande:
    Oh ja var glad för det, Liam är super petig, det måste vara fordon på annars får jag ta på kläderna med våld, men är vi hemma så slänger han av sej kläderna inom 5 minuter så han går oftast i bara kallingar här hemma
    ju äldre de blir ju svårare kommer det bli kan jag gissa..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17