Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-05-16 14:13:22 följande:
    Kristyr: tipsar om denna lilla finawww.tradera.com/Bodysuit-fran-Molo--auktion_3...
    Tack för tips...

Blev bra pris på den, men jag har en ny med en hjälmis ligger i lådan och väntar på att den ska växas i
  • Kristyr

Hoppas att mitt stora paket med småfolk från småvi kommer i morgon..{#lang_emotions_sunny}

• Kristyr
    Tjollabolla skrev 2010-05-17 12:51:00 följande:
    Hej flickor! Vad händer idag?Jag hoppas på paket från My Little Store, nån som shoppade på deras erbjudande som fått post idag?
    har inte fått nått nytt mail om nytt pris än.. men jag handlade när det var 35% för 2v sedan och det har jag fått..
  • Kristyr

Nu har jag fått mail om nytt pris från MLZ

åhh det är ju ingen som får in den fina småfolk linnebodyn med blommor i 62...

• Kristyr

Åhh så är korna utsläppta.. var och titta på dem i förmiddags! {#lang_emotions_sunny}

Superhärligt sommarväder!!

• Kristyr
    Tjollabolla skrev 2010-05-17 13:12:58 följande:
    Oj är dom så sega! Jag tog på faktura så jag har inte ens väntat på nytt mail... Känns som det var evigheter sen!
    men det var "billigt"

RååSa BuBBlan skrev 2010-05-17 13:11:06 följande:
    Blöööö.. Jag mår såååååå jäkla dåligt alltså  trodde jag skulle slippa idag men icke, fy sjutton alltså.. Soligt o underbart ute men jag vill bara sååååååååva..
    Det blir bättre med tiden..
  • Kristyr
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-17 13:40:38 följande:
    Kan hända att du har, jag har inte basunerat ut något, men jag hämar Bubblan ganska precis.
    grattis!
  • Kristyr
    h80 skrev 2010-05-18 12:14:29 följande:
    försöker handla på babyshop, men det går inte. kommer bara till första sidan, sen när jag klickar på molo så går det inte. nån mer som har det så?
    ja först blev det så sedan blev det som det skulle...
  • Kristyr
    h80 skrev 2010-05-18 12:29:05 följande:
    ååhh, jag kan fortfarande inte, vill ju rea-shoppa
    funkar perfekt nu

Svårt att välja bara...
  • Kristyr
    h80 skrev 2010-05-18 12:29:05 följande:
    ååhh, jag kan fortfarande inte, vill ju rea-shoppa
    blev mest katvig....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17