Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-01-28 21:40:30 följande:
    Ska jag ta med nån madrass? Vi har ingen smidig uppbåsbar, men det är ju inte så jobbigt att rulla ihop en vanlig och ta med
    Jag tror att det är några som har uppblåsbara att ta med.
    Busbellan skrev 2011-01-28 21:41:17 följande:
    Förresten, kan tänka mig att Nora gärna sover med Nikita nånstans om det funkar
    Ja det har jag räknat med.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Lilla Ego 07 skrev 2011-01-28 22:04:32 följande:
    Jag säger som så, att om jag kommer så skiter jag blankt i vart jag sover Glad Jag kan sova med hund eller barn eller vad som. Får jag lite alkohol i mig så snarkar jag dock en del kan jag tro så bättre då med hunden Flört
    HAhahaha välkommen!!
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2011-01-28 22:14:16 följande:
    Lilla Ego: Du kan få dela dubbelmadrass med mig,snarkar också så fort jag har minsta lilla i mig;) Livrädd för vovvar dock....
    Tror inte det finns hundfri golvyta för en dubbelmadrass.
    Men det blir säkert bra ändå.

Nu måste jag strax ge mej ut i kylan och hämta barn. Kaaaallt!
  • lillronya
    Helle skrev 2011-01-28 22:58:39 följande:
    God kväll

Passar på att pusta ut lite här i soffan.

Åh, vad mysigt att ses. Jag kommer också att vara i skåne-land nästa helg, och det hade ju varit urkul att ses, nån gång måste jag ju få träffa er alla, men denna gång får jag hålla till godo med syster, vilket är minst lika bra   Fint!
    Åh är du i skåne och kan inte komma hit ens en stund?
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2011-01-28 23:16:00 följande:
    just det...det där med vovvsingen...kan nog inte komma med Maia då...hon får PANIK vid åsynen av minsta lilla djur och skriker så hjärtskärande så man tror glasrutorna ska spricka...det finns inte en chans att lilla vovven kan vara i ett annat rum så hon inte behöver se den?
    Om vi nu ens kommer...hoppas de blir friska på en vecka nu.
    Han kommer bara att vara inne på natten. Han är i hundgården annars.
    Finns tyvärr ingenstans vi kan stänga in honom här inne, men ni kommer ju att sova på ovanvåningen där han inte får vara.

Ja hoppas de blir friska! Hur är de med de nu?
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2011-01-28 23:25:51 följande:
    Åh vad bra, då går det nog bra, får se till så hon inte ser honom på natten bara. Mest hunden jag är rädd om faktiskt, Maias skrik kan skrämma livet ur vilket djur som helst...har sett hundar fly...

De sover båda två, Maia fick inhalera på sjukhuset, sen hemma fick hon airomir, pulmicort, mollipect, ipren och nässpray så jag hoppas hon kommer sova bra nu...annars plockar jag fram cocillanan också.
    Ska nog ringa på måndag o be om singulair...det är det ni har nu va?

Någon som har tips på hur man får bort bajsfläckar förresten?? Blev ju några sådana idag från henne tyvärr...jäkla magsjuka....allt på en gång liksom. O här drog jag med henne runt med mig idag på min undersökning o sen handla mat o lindex m.m, tyckte hon var gnällig men märkte inte förräns vi kom hem att hon hade skyhög feber...stackarn
    Han är rätt van.

Skönt att de sover nu.
    Ja vi har singulair nu och E har aldrig mått så här bra innan.
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2011-01-28 23:32:35 följande:
    Är det lätt att få i honom den? Hur ofta tar han den?
    Verkar ju tyvärr som att Maias astma inte växer bort som vi trodde, lät inte bra alls ikväll Jag hoppas bara att det inte blir mer än förkylningsastma.
    Detta jäkla väder som ställer till det!! Detta växlande mellan plusgrader och många minusgrader från dag till dag, barnen klarar inte det!
    En tuggtablett varje kväll innan tandborstning. Går hur smidigt som helst. Den verkar smaka gott.
    Han fixade inte heller väderväxlingar tidigare.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-29 12:22:16 följande:
    Ronya:
    Åh vilka fina jackor Hjärta
    Hittar man såna fynd så får man gärna skicka ett mess

Åh vad fin N blev i jeansen, de är ju sååå snygga!
    Tack!
    Ja men de fanns inte i större än dessa och det är bara 92 i de. Konstiga storlekar.
    De rosa gick som smör också, kan man säga.

Ja N blev så fin i jeansen. Stora tjejerna blev ganska avis.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-29 12:28:03 följande:
    Oj, de måste varit stora i storleken
    Var var du nånstans?
    Ja verkligen!
    Det var på märkesoutleten i Östra Karup vid Båstad.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17