Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-01-29 21:49:42 följande:
    Men du har mitt nummer va? Skicka bara ett mess när ni bestämt hur ni ska göra
    Ja det har jag och ja det gör jag.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-30 16:38:28 följande:
    Hej hej
    Ja, ganska tomt verkar det som

Jag ska egentigen ta itu med och vika massvis med tvätt, men jag orkar inte
    Sen borde man få ut lite på t ikväll, eller ska man spara på lite och ta med hem till dig
    Ja tvätten måste jag också ta tag i.
    Jag orkar inte lägga ut mer nu. Sparar det till nästa helg.

Kom du iväg idag?
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-30 16:45:30 följande:
    Nej, kom inte iväg
    Visst är det konstigt, när mannen är sjuk så tar han för givet att han kan ligga i soffan en hel dag trots att han antagligen har precis samma förkylning som resten av familjen.
    Jag har aldrig möjlighet ens om jag har feber att få ligga en hel dag, det kommer antagligen aldrig att hända
    Är lite smått irriterad här nu
    Förstår din irritation och känner fullständigt igen den.
    Kramar
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-30 16:49:45 följande:
    Visst är det konstigt, är alla män likadana eller
    Ja troligtvis.
    Buttelina skrev 2011-01-30 16:56:04 följande:
    sitter här och funderar på om jag ska köpa eller inte köpa. eller rättare sagt om jag ska avbeställa eller inte beställde ju tröja lillies och lurv grå med orangaktiga kantband till 70% rabatt.. men sen var frakten 50kr.. så det blir ju 120kr ca för båda.. kanske dumt att låta bli?
    men sen å andra sidan så har bella leggings o klänning i det printet och lurven tycker jag inte är så fin köpte den mest för att den var billig.. tänkte att han kunde ha den på dagis men han har ju redan dagislurvar (utan luva som jag inte är rädd om)

ska man eller inte?
    Svårt det där...
    Men har du pengarna så är det väl bara att köpa. Känner du dej lite fattig så hoppa över.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2011-01-30 17:14:16 följande:
    hehe jaa usch jag vet inte.. tvekar man så borde man låta bli va? jag handlar det i princip bara för att det är billigt
    Billigt är det ju verkligen!
    Men ja, tvekar du borde du nog strunta i det.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2011-01-30 17:16:08 följande:
    ja hmm svårt haha

sööta barnen i bildis. goa emilio som blev tagen på bar gärning
    Tack!
    Ja han gillar snö, han.
    Lägger in fler nu. På den fina scrapyardtröjan.
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2011-01-30 18:59:40 följande:
    Nu är jag här

Underbara ute bilder du lagt i bt! Ser ut som värsta modell bilderna!
    Å vad trevligt med lite sällskap.

Tack så mycket!
    Tycker du det?
    Jag bara längtar till våren så att man kan få fota vårtecken och fina vitsippor och sånt. Skadad även inom andra områden än barnkläder.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-30 19:00:17 följande:
    Jag sitter här i bakgrunden men har inte så mycket att säga
    Blev dock hemskt sugen på t-shirten E har på sig i BT, sååå fin. Hade ju tänkt ta linnet först, men jag tror t-shirten blir använd mer
    Den tröjan är bara så fin!
    Jag tror att vi ska linnet också i det printet. Kanske.
    Så himla fina färger som passar perfekt till jeans.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17