Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-01-29 12:36:17 följande:
    Är det en sån typ sportoutet?
    För en sån finns det ju i Värnamo, kanske man borde titta in där lite oftare
    Ja de har skor och kläder i typ adidas och puma och sånt.
    Busbellan skrev 2011-01-29 12:37:00 följande:
    Förresten, blev det nån koll av Hummel när du var i båstad också då kanske, eller ska du invänta ett bättre tillfälle
    Nä jag åkte ju med mina föräldrar och de ville inte stanna vid mina favvobutiker.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-29 12:45:26 följande:
    Åh nästan så man längtar till måndag, borde komma lite fina kläder i lådan då
    Ja det borde det göra här med.
    Knäpp man är.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-29 12:59:06 följande:
    Ja, lite sjukt
    Men vi har en helledig dag på måndag i alla fall.
    Skolan har studiedag, dagis och fritids stängt så vi ska bara vara hemma
    Å vad skönt med en ledig dag!
    Jag ska till läkaren i Hbg med M. Är det inte den ena så är det den andra...
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2011-01-29 13:03:09 följande:
    Lillronya- Vilka fina jackor barnen har fått! Kalasbra pris ju! Vad väntar du på för kul?
    Tack! Ja det var ett väldigt lagom pris.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-29 13:36:28 följande:
    Ja, det där med läkartider är ganska återkommande här också
    Men barnmottagningen hade lyckats fösa ihop våra tider rätt bra den här gången
    en vid lunch den 16:de, en på morgonen den 17:de och en vid lunch den 17:de, hmm inte mycket annat gjort de dagarna alltså
    Suck, fullt upp.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-29 13:44:17 följande:
    Men sen har man de besöken gjorda i alla fall
    Sen är jag väl lite löjlig men jag är gärna med på alla läkarbesök, borde lära mig att låta sambon gå själv nån gång
    Sån är jag med. Det är bara när jag inte kan som han får följa med.
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-29 13:46:35 följande:
    Go dagens

Idag är jag PIGG   Vilken känsla att få sååååva lite mer!! Solen skiner och vi har 2 + ute, helt underbart väder Solig

Enormt fyndsugen är jag Drömmer Lite girly Katvigar skulle sitta fint i typ strlk 62.. *letar*
    Hej!
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-29 20:47:07 följande:
    hmm, funderar på om man ska ta sig till öppet hus på funky baby imorgon, sånt är ju alltid roligt
    Å var det imorgon? Vilken tid?

Hej förresten!
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-29 21:10:46 följande:
    11-17
    Hade glömt bort det om det inte kommit mail om det idag
    Ska du med?
    Kanske, men det beror på när du ska dit.
    Hinner inte till kl 11.
    Innebandy ju.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-29 21:22:36 följande:
    Jag kan när som helst, har inget planerat, Noras innebandy blev inställd
    Jag gissar att vi är hemma vid 12.
    Tar inte så lång tid för mej att köra dit. Tre mil tror jag det är för mej.
    Försöker få med mej A-I också.
    Ska bara deala med mina barn lite också.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-29 21:30:00 följande:
    Könns som vi bör äta lite här först om vi ska åka vid den tiden. Så om vi åker ca 13 härifrån så är vi nog där 13.30 ungefär. Fast ni ska väl också hinna få i er lite mat efter innebandyn
    Ja men det hinner vi isf.
    Men jag vågar inte boka något helt säkert än. Är ju itne hemma så jag kaninte prata med barnen om det förrän imorgon.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17