Inlägg från: OsynligtSmåkryp |Visa alla inlägg
  • OsynligtSmåkryp

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2011-02-27 14:18:12 följande:
    fin hopping här blev det blåblå leggings, en småfolk suit Drömmer och ett par haremsbyxor (jag gillar dom inte men bella älskar dom, hon vill helst gå naken alltid så dessa är en kompromiss )

allt för 360kr. bra pris med tanke på att bara harem byxorna annars kostar 400
    Nu måste jag bara köpa en blåblå tröja också, visst hade Småtting fraktfritt?

Bebissuit? Underbart, jag kan säga att här var beisens låda rätt välfylld redan innan hon var påtänkt. Och nu sitter jag här med kläder som loppan inte ens hinner använda...*haha*
  • OsynligtSmåkryp
    Saraia skrev 2011-02-27 14:16:31 följande:
    härligt! funderar på lilalila heldress m colibriklänning över på lillan på hennes dopkalas när dopklänningen kan tas av
    Låter jättefint!
    Jag tänkte inhandla lilarandig body och colibri muddbyxa.
  • OsynligtSmåkryp

Bubblan: Jag har tagit 68 i sommarsuits från Katvig.

• OsynligtSmåkryp

CamillaJ: Dom äldre ränderna som reas? Babyshop och Made for kids har lite. Jag köpte nyss en sådan tröja hos sistnämnda butiken, dom hade storleken jag letat efter!

• OsynligtSmåkryp

Bubblan: Här hoppas jag att det räcker, 62 sitter inte tajt här och jag tycker att 68 ser rätt stora ut. Vågar inte köpa 74 redan, det kanske blir för mkt häng. Syskonen har ju haft 74 vid dryga året ju!

• OsynligtSmåkryp

Bubblan: Mest troligt är väl hormonplitor, här finns det fullt av såna i ansikte och nacke...Lagom snyggt.

• OsynligtSmåkryp
    Duntoffla skrev 2011-03-02 09:50:33 följande:
    Morrn morrn!

Idag är det stålande solsken. Underbart! Vad mycket piggare och gladare man blir direkt CoolSolig 
    Verkligen underbart med solsken! Hoppas på lite fler plusgrader nu också så att snön kan börja smälta bort snart, jag vill ut och rulla barnvagn utan att halka omkring.
  • OsynligtSmåkryp
    RååSa BuBBlan skrev 2011-03-05 07:58:06 följande:
    mårning!

ryslig natt i natt  hua va trött jag är Spöke

Kommer det någe mer Molo eller är detta DET liksom? är faktiskt inte superförtjust denna gång Obestämd 
    Har spöket haft partaj?

Det komer väl badkläder iaf, men kläder vet jag faktiskt inte men hoppas på fler sommarsuits.
  • OsynligtSmåkryp
    Duntoffla skrev 2011-03-05 08:28:24 följande:
    Men badkläder har det väl redan kommit? Har för mig att jag såg det någonstans
    Aha, jamen dåså, då ska jag vara tyst!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17