Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

h80 skrev 2011-02-09 10:06:26 följande:
    OT, men jag vet att ni är flera med astmabarn i denna tråden. Min tjej har förkylningsastma, det sista året har vi knapp märkt av den o hon har inte behövt nån medicin. Men nu har hon varit förkyld i en vecka o igår började hon hosta. Nu hostar hon heeeela tiden, sen vi gick upp kl 06 imorse har det kanske varit totalt 10 min som hon inte har hostat. Kan det vara astman? Det är rethosta, inget slemmigt. Hon har fått nipaxon o airomir utan effekt
    Japp det är säkert astman.
    E får bara hosta av sin astma, inga andra symtom som man brukar ha,
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    h80 skrev 2011-02-09 13:21:04 följande:
    hm, undra om jag ska ringa bvc o se om jag kan få en tid, hon behöver kanske nått mer

Ja gör det.

Alltid bra att diskutera saken med någon som kan lyssna och som vet ordentligt med.

• lillronya
    ChokladMoshin skrev 2011-02-09 13:26:07 följande:
    LÅter bra!!

Själv är jag überstressad, fattar inte hur jag ska hinna styla i ordning huset tills på måndag inför fotograferingen.
    Lätt med 3 barn som röjer runt med alla sina grejer hela tiden och en 4:e som vill hänga i titsen konstant
    Och sen ska man försök ahålla huset i samma skick ytterligare 2v. fram till visning
    Förstår att du känner dej stressad!
  • lillronya
    Buttelina skrev 2011-02-09 14:27:39 följande:
    tycker jag med tror jag
    är osäker gällande orange/rosa med. känns som en fulare variant av molos sorbet.. man jaja man sitter säkert med nått i den färgen sen ändå jag gillar det blå vita men ogillar de röda kantbanden. kräsen jag e då
    Denna randen får vi nog ha.
    Den rosaorange gillade jag med. Och den grönblå.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17