Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-02-11 10:19:55 följande:
    ...och så blev det kaos på B&R sida, kommer knappt in
    Ja det var värst vad trögt det gick.
    ängeln83 skrev 2011-02-11 10:21:36 följande:
    Ja jag hoppas det, finns dom inte blir jag suuuuur, har suktat efter dom ap länge nu ju.
    Jag tror jag köper 110 till Liam, han har 104 i dom mörka och dom sitter helt precis nu, eller ja, han har blivit tunnare nu så jag har fått dra åt dom i midjan lite mera nu, så 110 kanske blir lite väl stort?
    Jag tror vi ska ha 104.
    Har det på stjärnjeansen och de funkar bra fortfarande.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2011-02-11 10:27:18 följande:
    Det borde nog bli bra, som sagt så har ju Liam 104 på sina, får se hur mycket det skiljer annars får det nog bli 104 på dom ljusa också, blir så himlans knöligt och fult om man drar åt dom för mycket i midjan.
    Fick ju hem VV jeansen från T och herregud vad fult dom satt på Liam, dom åkte ut på T direkt igen.
    Nä det blir inte fint att behöva dra åt för mycket.
    Bara längden räcker till då.
    Jasså var inte vv-jeansen snygga på?
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2011-02-11 10:33:29 följande:
    Ja det är ju lite kruxigt med brallor åt smala barn, det skulle funnits tum storlekar istället Liam är nog en 86:a i midjan och 110 i längd

Ha ha, näää, det var så fult att jag höll på att garva ihjäl mej när vi provade dom, fast å andra sidan kanske 110 var för stort, 104 kanske hade suttit bättre.
    Vill ju så gärna ha dom nya ljusa men i så fall måste dom provas innan vi köper.
    E är nog helt lagom då, för jag behöver sällan dra åt i midjan och de sitter ändå bra på längden.

Ja det är ju nackdelen med att beställa på nätet.
    Tjollabolla skrev 2011-02-11 10:34:56 följande:
    Det som är problemet här, när han har 116 så måste jag dra åt som tusan i midjan, oftast har han ju tröjan över dock. Han har nog långa ben Milo Bus.
    Inte lätt att inte se ut så som butikerna vill.
    Borde finnas olika alternativ på byxor även till mindre barn. Till större finns det ju extra smal modell, regular och extra bred modell.
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2011-02-11 10:35:44 följande:
    De vet exakt vad de ska göra när man suktar efter plagg. Hur mycket läser de här egentligen?
    Så tänkte jag med.
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2011-02-11 10:46:57 följande:
    Ja det hade inte varit fel faktiskt!
    Milo fick dessa jeansen ÄVEN om dom har röda sömmar, det ni
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=121...
    Satt såå fint på och dom var ju smala, fick ändå spänna in en hel del. Så snygga till bondgårdströjan för övrigt!
    Å vad fina!

Testa annars att köpa detroitjeansen på lindex för tjejer. De köper alltid jag till E för de är smala och fina.
    Just nu hittar jag inga på hemsidan, men det brukar alltid finnas.
  • lillronya

Om någon av er ser en butik som tagit in både kortärmad tröja och korta leggings i det rosablå,  vill ni hojta till mej då?
    Just nu hittar jag bara långärmad tröja och korta leggings fast i olika butiker.

• lillronya
    Duntoffla skrev 2011-02-11 11:32:38 följande:
    Lillronya- Fina A och E i BT! Gillar särskilt kombon med Katvig och Småfolk på E. Kalasbra ju!

Solouniko- Söt tjej i fina pärlplattorna! Vilken morgongympa  

Busbellan- Fina tjejen i BT! Varför är du osäker på klänningen? 
    Tack! Småfolk och katvig passar ofta ihop och det är så fint.
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2011-02-11 11:49:07 följande:
    Hej hej!

Har inte varit på Kappahl på länge nu så jag vet tyvärr inte. Antar att du hinner få tag i dem själv innan jag kommer dit nästa gång
    lillronya skrev 2011-02-11 11:37:23 följande:
    Tack! Småfolk och katvig passar ofta ihop och det är så fint.
     Tror jag i princip aldrig mixat dem. Varför vet jag inte? N är så varm så jag kan aldrig köra tröja med T-shirt ovanpå och det är oftast det jag köper från Småfolk. Och vi har inte så många Katvig leggings/byxor längre.
    Värt att tänka på till framtiden med Lea... Då tycker jag du ska sälja den. Plagg som man inte använder hyfsat direkt (om de passar i storlek) blir sällan använda och det är något som gör att det är så. Köp hellre ngt nytt som du använder.
    E tar på sej dubbla tröjor om jag sätter ihop de innan.
    A vägrar ju långärmat så där är det kört.
    Ja till Lea kan du matcha sen hur mycket som helst!
    Så här är fint tex. Fasrt vi skulle haft leggingsen med då ju.
    101105
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2011-02-11 11:55:15 följande:
    Åh det var fint! Fina A! Jag får börja kolla mer, är lite feg när det gäller matchat. Kör ofta mönstrat upptill och enfärgat nere. 

När ska det sluta snöa?? nu räcker det verkligen.
    Tack!
    Här har det itne snöat så länge men det vräker ner. Snön var ju nästan helt borta och jag ville inte ha mer.
    SmillaMilla skrev 2011-02-11 12:26:33 följande:
    TACK busochrackartyg!

Det gick igenom med 20% på lurven som var på veckans vara. Så nu beställde jag en blå lurv med gula kantband till Anton i stl 140.
    Åh grattis!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17