Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-02-09 21:59:55 följande:
    Nån som vet om molos print bonbon finns i mer än kortärmad och leggings?
    Måste nog ha mer i det printet! Och var kan jag hitta leggingsen nånstans?
    Linne finns väl?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Helle skrev 2011-02-09 22:06:52 följande:
    Butte: ohh, vad fina barnen är i birdie (det heter väl så?)

Puh, nu blev jag alldeles matt av allt kvällsjobb och ont i nacken har jag också.

Nu vill jag att det blir vår på riktigt och att det kommer mer fina vårkläder. Vilka print (till killar) är ett måste till sommaren? 
    Molo? Scrapyard eller vad det heter isf.
  • lillronya
    Helle skrev 2011-02-10 06:39:56 följande:
    God morgon Ja, Molo såklart Var visst lite trött. Inte konstigt att jag däckade på soffan sen Vilket är scrapyard?

Denna fina
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2011-02-10 08:31:27 följande:
    Godmorgon!

Åh, har planerat föräldrapenning nu för sista halvåret. SNYFT! Känns som det börjar närma sig jobb, det vill jag INTE. Tänk vad tiden går, Lia fyller 1 år på lördag!

LIllronya; Det printet är sååå fint! Vill oxå ha det, dock så vill jag köpa det live för trycker varierar som bara den ju... På en del är där bara några bilar längst ner och på andra börjar bilarna mitt på magen....
    JA det är superfint! Färgerna är fantastiska.
    ChokladMoshin skrev 2011-02-10 08:37:22 följande:
    God morgon alla

Idag ska jag ta mig en shopping tur till Lindex, behöver tråksaker som kalsonger till sonen och pyjamaser till Mini, hua vad hon växer.
    Sen ska jag kika på skalkläderna
    Måste även gå till polisen och kolla om någon snäll lämnat in våran bilnyckel, fast jag tror nån tatt den ur min väska
    Håll tummsen, blir dyyyyrt med en ny annars.Läste ditt inlägg lite snabbt och läste: MAKEN var täckt med snö. Tänkte men HUR gick det till
    lillronya skrev 2011-02-10 08:07:03 följande:
    Denna fina
    Fint print på en ännu sötare kille Trist
    Jag har precis börjat planera för Mini
    Tack
  • lillronya
    LitenBlomma skrev 2011-02-10 11:41:25 följande:
    Hej tjejer! Skulle någon vilja vara snäll och lägga in en bild på ett barn med NS harem. Gärna någon i Mejas stl 97-98cm. Är det stl 98 då?
    98 cm E i stl 92. De är lite på gränsen nu så nästa omgång NS blir i 98.
  • lillronya

Hur stor eller liten bebis kan ha 68 i nova starbyxor?
    JAg ska köpa en present, men jag vet inte hur långt barnet är.
    Bara att han är 6 månader och väger 9 kg.

• lillronya
    ängeln83 skrev 2011-02-10 14:00:12 följande:
    Hum svårt...men 68 borde väl funka?
    Mej oj, 9 kg, det väger Meja som är 16 månader

Ja det borde det väl?

Fast sen vill man ju set ska vara ett tag.

Ja han är bastant.

• lillronya
    Busbellan skrev 2011-02-10 14:01:58 följande:
    Hej på er
    Har precis varit och hämtat febrig August i skolan
    Han är hur lugn som helst med feber, men detta skulle ju vara hans korttidshelg som vi verkligen behöver just nu
    Får vä hoppas att febern går över innan kvällen så han kan gå dit imorgon
    Han brukar bara ha feber nån timme när han väl får det
    Hej!
    Håller tummarna för att han är feberfri snabbt igen.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17