Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-02-09 14:29:27 följande:
    Det rosa/oranga fastnade jag inte för just nu i alla fall, men jag kan ändra mig
    Rätt lätt hänt att man gör det.
    Busbellan skrev 2011-02-09 14:30:39 följande:
    Ja, den var fin! Sånt ska vi ha massor av
    Vi med.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Buttelina skrev 2011-02-09 14:38:36 följande:
    ja det är den kanske? men jag vill ha tröja leggings, strumpor och mössa i samma och sommarklänningen

de som kommer i långa leggings är

blå/blå lila/lila och rosa/orange.
    Vilka leggings kommer i korta?
  • lillronya
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-02-09 15:39:25 följande:
    Nu har jag frossat Katvig! Blev suit och kortärmad body till minstingen och T-shirt och shorts till mellanungen, allt i rosa/orange. Vill ha lilarandigt sedan också, dom andra färgerna kändes trista men jag hinner säkert ändra mig.
    Vet du om det är fler än b&r som fått in nya katvig?

Fin shopping!
    Eddiebaby skrev 2011-02-09 15:49:34 följande:

Här kommer det definitivt bli både orange/rosa och rosa/blå....sonen älskar ju rosa så den blir perfekt till honom!

Puffar för min fråga ang Campadre, någon som testat och vet om de är okej?

Vat att folk betällde där innan jul, men vet inte hur det funkade.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2011-02-09 16:21:05 följande:
    blå/bit lila/lila korall/blå och rosa/orange
    Precis vad jag ville höra!
    Då blir det korallblå syskonmatchning här.

Kommer den randen nu eller senare?
  • lillronya
    Buttelina skrev 2011-02-09 16:23:37 följande:
    den har kommit i dk så den borde ju komma här med. hade inte siggeojuno tagit in lite i den?
    Jo det hade de visst. Men bara byxorna.
  • lillronya

Smillamilla: Nä du behöver nog inte oroa dej ang vårkläderna på ett tag.
    Här har varit massor med snö men den är nästan helt borta nu. Så nu måste vi ut och städa tomten för det gjordes aldrig innan snön kom.

Busbellan: Fina Ella i fina ränder!

• lillronya
    Busbellan skrev 2011-02-09 19:06:14 följande:
    Tack

Visst är det skönt att snön nästan är borta, men dte känns som de höga vallarna kommer ta ett tag på sig att försvinna
    Ja det är jätteskönt!
    Vallarna tar nog sin tid ja. Hur stora som helst!
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-02-09 19:07:31 följande:
    Ikväll när A inte är hemma så ska jag göra ett försök att få ut lite på t
    Är dock inte så hoppfull om att sälja så mycket, inte många bud på de jag har som går ut imorgon
    Gick upp till garderoben innan för att rensa ut lite, men jag fick separationsångest och gick ner igen.
    Har dock en liten hög som jag ska lägga ut nånstans.
    Trist att du inte får mycket bud.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17