Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

1 och 1 är 3 skrev 2010-11-03 20:49:45 följande:

Världens sämsta mamma tittar in....

Nattningarna och nätterna överhuvudtaget haär har gått från fantastiska till katastrof.... Så nu satte denna mamman igång Teletubbies i ren frustration, jag orkar inte mer!

Kramar om och skickar lite styrka Hjärta
  • H I L L A
    h80 skrev 2010-11-03 21:00:11 följande:
    stod o höll i en 98 på OTT, men den såg
    solouniko skrev 2010-11-03 20:57:55 följande:
    98 hade jag nog tagit, 92 funkar säkert med men jaa.. Jag hade nog tagit 98 iaf
     gigantisk ut...
    98 sitter bra på min lilla i af och hon är också 88 cm och 10 kg. Visst där är växtmån men inte extremt mkt.
  • H I L L A

Här har vi haft samma nattningsrutiner i många år. Läser saga sen går vi ut från rummet. Oftast somnar de direkt, annars leker de en stund själva på rummet eller lyssnar på cdsaga.

• H I L L A
    Smultronhjärta skrev 2010-11-04 14:42:54 följande:
    Sådär ja..shoppat lite ot pop i väntan på Molo
    Jag har alltid varit lite kär i stadsprintet så nu när det har kommit som favorit i repris tvekade jag inte..Tur det, med tanke på att min popaffär bara hade några kvar
    Har precis kommit hem från stan med en kasse från POP och stadsprintet Hjärta Sååå nostalgi !!!!
    Melker hade det när han var nyfödd Baby
    Köpte du tröja & leggings ?
    Jag köpte bara leggingsen och baströjor att ha upptill.
  • H I L L A
    Mawe123 skrev 2010-11-04 15:03:11 följande:
    Smultronhjärta skrev 2010-11-04 14:55:12 följande:
    Jag köpte(läs la undan så att maken köper på vägen hem) bara tröjan till Max men inser nu att jag kanske skulle köpa leggings till Lova ocksåDrömmer Så får det nog bli!
    Hur var de i storlek?

Har ringt och lagt undan, men är rädd att sonen kommer att drunkna i dem Obestämd
    Rymliga i storlek !!! Köpte 92 i leggingsen till Hilda (88 cm) och jag viker upp hela mudden så sitter de bra.
    Tröjorna såg också stora ut i stl. Hade köpt 104 till 110 cm långa sonen. Men köpte vanliga baströjor istället.
  • H I L L A
    Mawe123 skrev 2010-11-04 15:27:34 följande:
    Hilla- du skriver att du skulle valt 104 till din 110 cm långe son,
    och jag väljer 110/116 till min 96cm långa kille - tänkte jag över huvud taget Skäms

Växa lådan nästa.. har de öppet på lördag, fast den är röd, kanske jag kan köpa en mindre uppsättning då?
    Ja 104 i tröjan men köpte 110/116 i leggingsen
    Min grabb är liiiiten och tunn, 16 kg till sina 110 cm.
  • H I L L A

Lillronya -- Hade varit såå kul att komma och leka i morgon, men får tyvärr ta det en annan gång. Bilen är fylld med ett helt företag och maken har inte möjlighet att lasta ur och i "företaget" då han ska i väg och jobba tidigt på lördagen.
    Suck, nu längtar jag efter miiiin bil !!! Skulle varit här nu men är tydligen försenad i fabriken

• H I L L A
    Marijjasol skrev 2010-11-04 16:00:00 följande:
    Hej! Jag undrar om någon vet hur Molos overaller är i storleken...
    De är normala i stl men kan upplevas som lite korta i armarna
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17