Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-02-21 22:49:09 följande:
    Ja, se till att hämta hem den
    Ser ju alldeles lagom ut med 92, men jag måste nog prova först för att tro på att det funkar
    Vill ju testa jeansklänningen också
    Oh shit! Jag sålde jeansklänningen till Emilia idag.
    Glömde att du skulle prova den.
    Kanske kan låna hem den igen.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Lalalong skrev 2011-02-21 22:49:28 följande:
    Den lila klänningen måste väl vara samma lila färg som zipjackan?

Ser nu min vision framför mig med NS kjolen, Colibri t-shirt, colibri leggings och den lila zipjackan... Tur att jag inom kort har alla dessa plagg
    Klänningen SKA jag ha efter att ha sett sötaste Anjelin i den finaste matchningen på länge. Men jag behöver inte ha någon brådska känner jag nu när jag kom på Zipjackan  
    Ja de är i samma färg.

Å det låter som en fin kombo det med!

TAck
  • lillronya
    Lalalong skrev 2011-02-21 22:50:28 följande:
    Återigen... Fyyy vad fint det är alltså!! 

Ja den här kombon har jag haft i huvudet sen jag såg bilderna på nya NS.

Den var lika fin som jag trodde.

• lillronya
    Busbellan skrev 2011-02-21 22:51:24 följande:
    Äh gjorde du dig av med den också, det var väl hemskt dumt
    JA det var ju ganska dumt faktiskt. Iaf för din del. Flåt.
  • lillronya
    ChokladMoshin skrev 2011-02-21 22:55:09 följande:
    Gokväll i tråden
    Pratas NS ser jag. Är inte inne där än
    Gokväll!

Det kommer, jag lovar.
    Tom envisaste butte hamnade ju i träsket till sist.
  • lillronya
    solouniko skrev 2011-02-21 23:08:06 följande:
    Fin kombo på söta A Nu måste jag ju eventuellt ha den klänningen också Vilken stl har du? De var verkligen stora, jeansklänningen i stl 80 var lika lång som molos babyklänningar i 86 På den rosa från hösten har vi ju 92 så det känns jju galet att köpa stl 80

Jeansklänningen och den rosa bara måste flytta hit sen, och den lila zipjackan Och GUD vad fin den var kjolen också! Ja, jag vill ha aaaallt typ Har lagt in bilder i NS bildtråden om ni är intresserade Och 80 tog jag på wctbyxorna, stooora i stl!
    Tack!
    92 är det i klänningen.

Mycket fint finns det.
    Såg din fina shopping!
  • lillronya
    ChokladMoshin skrev 2011-02-21 23:05:38 följande:
    Ja, jag har ju hela tiden inte velat ha det för sonen vill bara ha tighta jeans. stora tjejen har inte riktigt kroppen för jeans och lilltjejen har aldrig gillat jeans.
    Men igår sa stora tjejen när jag vek ihop brorsans jeans: Mamma, var är mina jeans?
    Sa då hon inga hade för hon inte gillar dom. Frågade då om hon ville ha lite pösiga jeans och visade NS på nätet. Och hon tyckte dom var stentuffa.
    Så det kommer nog flytta hit så småningom.
    Hoppas hon gillar de
  • lillronya
    Buttelina skrev 2011-02-21 23:30:36 följande:
    antar att klänningen kommer sitta ungefär så på bella med.. jag tog 104 och hon är 110cm.. kunde ju inte ta 110 om du har 92 till A. hoppas det blir bra!! gahh längtar
    Ja det borde bli bra.
    Helt tokiga storlekar!

Vet du någon butik som har leopardleggingsen från molo i 152?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17