Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Helle skrev 2011-02-20 16:44:54 följande:
    Hoho, vad gör alla en söndag som denna? Har ni ett liv?

Idag har jag umgåtts med min yngste son. Vi har tagit oss genom hela IKEA (lunchade där) och Blomsterlandet

Just nu våndas jag över att göra en veckomatlista. Hur gör ni? Har ni tips på bra receptsamlingar? Det känns som vi kört fast i det här med vad man ska äta till middag varje dag Obestämd 
    Hej hej!
    Vi har varit på innebandy, som vanligt.

Jag gjorde matlistor för flera år sen. Nu går det mer på rutin.
    När jag gjorde lista så hade jag som mål att ha fisk en dag, soppa en dag, helt kött en dag, färs en eller två dagar och kyckling en eller två dagar och en dag med korv.
    Helt kött räknar jag stek, kotletter och sånt som inte är färs.

Om man har detta som bas så kan man ju googla recept och utgå från om det ska vara soppa elller fisk eller vad man nu vill ha.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2011-02-20 20:42:36 följande:
    God kväll!

Kikar in en snabbis innan det är dags att slänga sig i TV-soffan.

Vad händer här? 
    Gokväll!
    Ganska lugnt här tycker jag.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-02-20 21:07:04 följande:
    Gokväll vad händer här?
    Själv är jag som vanligt fruktansvärt shoppingsugen, borde absolut inte vara det efter NS shoppingen igår

Gokväll!

Shoppa är alltid kul

• lillronya
    Greksmurfen skrev 2011-02-20 21:26:11 följande:
    en liten fråga e ju sugen på ida t salg här men ja ekonomin tillåter vella inte det egen´tligen så det blir vella å handla med lite extra för att tcäka bensinkostander isåfal..... vet ni vad som är omtyckt av ida t samlingen??
    Jag får inte sålt nåt av mitt IdaT, så jag vete 17 om det blir nån förtjänst...
  • lillronya
    Greksmurfen skrev 2011-02-20 21:48:24 följande:
    =/..danska kr e ju 1,21 justnu =O....
    Det är ju bra!
    Men om man ändå inte får sålt grejorna så blir det ju ingen vinst.
    Jag har försökt sälja helt nya regnbyxor tex. Ingen som verkar sugen.
  • lillronya
    Lalalong skrev 2011-02-21 22:37:54 följande:
    Lillronya:
    Åh jösses kors...
    Nu måste jag ha den lila klänningen också... Fan. 
    Hehehehe
    Busbellan skrev 2011-02-21 22:44:37 följande:
    Håller med, den är nog ett måste
    Ska se till att prova vilken storlek vi ska ha först, hoppas ju ronya lånar ut barnens garderober så vi får prova
    Attans nu åkte hon ju till farmor med klänningen.
    Hämtar den imorgon.
    Farmor börjar vänja sej vid konstiga idéer när det gäller kläder.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17