Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

OsynligtSmåkryp skrev 2010-04-16 15:50:33 följande:
    Weehoo! Att man kan bli så glad för en räkning. Själv är jag glad för att elräkningen sjunkit från dryga 900:- till 750:- nu.
    *överlycklig*

slipper gärna dom där räkningarna på 14 tusen

750.-????   har ni kylskåpskallt hemma eller???
    Undrans vad jag får i julklapp i år?
  • RååSa BuBBlan
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-04-16 15:51:32 följande:
    Bubblis MAMMA gillar också kläder. Byrå, det får jag inte plats med i barnens rum, här får det bli hög på hög liksom.
    oki.. liiite gillar mamman kläder åxå då {#lang_emotions_dreamer}

Här får det plats måååååånga byråer   *me like*
  • RååSa BuBBlan
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-04-16 16:08:03 följande:
    Haha, nä, men vi har ju pellets istället och det går runt 1500:- i månaden en kall vintermånad, under sommaren kostar det kanske en femhundring.Just nu har vi vridit ned cirkulationen men har ändå 23 grader på nedervåningen, skönt när solen hjälper till lite! Kan tro att många byråer får plats hos er, det var väl hela anledningen till husköpet om du ska vara alldeles ärliga va?
    Aha.. Ni kör pellets Vi har lyxat med 23-24 grader inomhus nu och ändå är räkningen så här låg DET tycker jag är kanoners

Ja liiite av anledningen va allt platsen för alla garderober
    Everlonn skrev 2010-04-16 16:08:05 följande:
    Har du inventerat garderoben nu? Tror jag vill ha ett kompendium med bilder ha ha Virrigt på salg ju!
    Ja nu har jag hyfsad koll   Du kommer få rätt fria händer faktiskt, jag säljer bort det om det är nåt jag redan har bara

Knapptröjor älskar vi ju, prickar i alla möjliga färger, ja ALLT går bra jag är enkel att handla åt, blir glad för nästan allt
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-04-16 16:58:02 följande:
    måste fundera lite till  den är ju såå rackarns fiiin
    Äsch... Nu har du funderat klart
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-04-16 17:16:11 följande:
    nää jag är ju en sån världens velpotta. har så svårt att sälja sånna fina underbara små plagg om dom inte är för små som älgknappisen med ljusrosa kantband  sååå fin men den är på gränsen.. bara använd en gång.. men jag vill liksom ha det lilla konstverket i gaderoben och bara titta på den då och då
    Du vet att Bubblis SKA ha den knappisen sen va?   *väntar o väntar*
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-04-16 17:24:51 följande:
    jaaadå den är din sen
    Kanoners syrran

*krama*
  • RååSa BuBBlan
    Everlonn skrev 2010-04-16 19:25:01 följande:
    Tro mig, jag vill ha riktlinjer! Har ju ADD och liiite svårt med koncentrationen vid stressiga tillfällen Lååång lista på allt som du vill ha/inte vill ha
    Oki

fnular ihop en då

Hur mycket får jag max skicka med? {#lang_emotions_dreamer} Tänkte å du orkar bära
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17