Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2010-04-30 07:33:17 följande:
    Ha ha ja i dag vart det mycket shoppande på morgonen. Två t-shirtar på llm och lite ns kläder på sveali. Rea du vet, du kan man ju inte motstå
    he he.. Rea på morron e kanoooooners
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2010-04-30 07:34:30 följande:
    Ja fast vädret verkar inte bli så bra. Men det går bra ändå.
    Men det är ju skönt att komma bort litet tag ändå
  • RååSa BuBBlan
    solouniko skrev 2010-04-30 07:57:35 följande:
    OT men bara 1½ vecka tills vi får vårat HUUUUS! ÅH vad jag längtar, perfekt till sommaren
    Men nä va roooooligt!!

Har ni sålt lägenheten nu?

Grattis till huset {#lang_emotions_sunny}
  • RååSa BuBBlan
    solouniko skrev 2010-04-30 08:02:20 följande:
    Tack Joo lägenheten är såld efter mycket gormande hit och dit, men nu så Vi får huset den 12e Maj och ska vara ute ur lägenheten 1a Juni så det blir perfekt Kliar i fingrarna av inredning, renovering och pyssel så det har blviit lite barnkläder på senaste
    Å va roligt!! Grattis igen!!

Nu måste jag ha frukost, huuuuuuungrig
  • RååSa BuBBlan
    H I L L A skrev 2010-04-30 14:02:53 följande:
    Tack söta Tråkigt att du inte ska åka Jag satt faktiskt och funderade häromdagen när jag läste om Bubblans kycklingnuggets ( ) vad det var för gulligt ord hon brukar säga, och det var ju gullevän  sååå fint ord!
    Mmm.. urtråkigt {#lang_emotions_cry} Å nästa kan jag inte heller åka på. *snyft*

Ja, det är ett riktigt Bubblis ord det... " mamma ja älsar dej du e en sån gullevän "
    små Molosar e bra söta..
  • RååSa BuBBlan
    H I L L A skrev 2010-04-30 14:07:12 följande:
    Men vi pölsekärringar köper en säck eller två till dig Hur mår du ? När är "denstoradagen" ?
     Ja ni får ta med er ett par säckar hem till mig

Väldigt nytt alltihop så jag tar inte ut något i förskott, men runt den 6:e Januari
    små Molosar e bra söta..
  • RååSa BuBBlan
    joasia skrev 2010-04-30 14:07:06 följande:
    hej i traden, har nagon av er sett molo trojor med biltryck pa for en overkomlig penning. Min stora pojke som ar 2 ar och 2 manader fick se ett kort pa sig sjalv i en biltroja fran Molo och borjade grata nar jag forklarade att den var for liten och att han inte kunde ha den. Sa nu vill jag handla fina trojor till sonen
    Å tyvärr inte Hoppas du hittar nån!
    små Molosar e bra söta..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17