Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-04-16 20:31:04 följande:
    listor är ju kuuuuul
    Listor e skiiiiiittråkigt

Å vad jag önskar jag åxå kunde åka {#lang_emotions_sunny} men till hösten DÅ ska jag med {#lang_emotions_tongue_out}
    Undrans vad jag får i julklapp i år?
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-04-16 20:32:47 följande:
    min mamma är ju uppfödare av ragdollkatter.. hon har fått en kull ungar för nån vecka sen. vet ni vad dom ska heta?Aya nayaMoloMini a ture (den minsta i kullen)Kik kid
    Nä va häftigt
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-04-16 20:35:42 följande:
    ohh jag älskar listor haha ja lite kul
    Äh.. Jag har skrivit så många listor och aldrig har jag kommit hem med det jag skrivit upp
  • RååSa BuBBlan

Hej tjejer!

Nu va det längeen jag kikade in här,fy skäms på mig!!

Sitter än med den här skitdatorn om har dåligt S och missar mellanslag förjämnan,inge roligt att skriva liksom

Haft en kalas dag ute medhela 19 grader i skuggan, DET är inte illa

• RååSa BuBBlan
    stökmamma skrev 2010-04-27 16:54:29 följande:
    Fick post idag, ett STORT paket........med mycket mer än det skulle vara i  tack EVERLONN  nu får jag dåligt samvete.....
    fickåxåpaket från den sötlöken medmer innehållän väntat

Everlonn du e bara FÖR snäll o go {#lang_emotions_heart} {#lang_emotions_heart}
  • RååSa BuBBlan

satt meddeklarations helvetet tillmidnatt igår, dom somgjort domdär blanketternamåste ju ha nåt knas,helt omöjligt att fatta jue men viblev klara till slut! Nu vill jag gärna ha mina skattepengar tack {#lang_emotions_dreamer}

• RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2010-04-27 17:42:13 följande:
    Hej, ja det var längesen Underbart väder ni har haft, det var skönt i växjö också, men blåste lite.Sen åker man hem på em, 5-6 mil österut och här hemma har det tydligen varit igenmulet hela dagen
    Jag önskade mig en ny datornär jag fyllde år så man kan kriva somfolk, men ficken parfymoch godis,inte superlycklig över det direkt jag använder inte parfym likom min gubbe är bra påmycket men ibland blir det lite fel
    Busbellan skrev 2010-04-27 17:42:54 följande:
    Skojar bara, jag åker inte österut från Växjö till Ljungby, utan västerut
    ha ha ha
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2010-04-27 17:53:04 följande:
    Ja, då hade jag nog också hellre tagit en dator Parfym använder inte jag heller, mer än vid nåt enstaka tillfälle
    Jag får dras meddenhär värdelösaett tag, kan inte använda internet banken,inte handlamedkort, inte lägga in bilder och inte kriva normalt {#lang_emotions_undecided} tur deär ommarsnartså mankan vara ute
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17