Inlägg från: Vikkan76 |Visa alla inlägg
  • Vikkan76

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

LJ2 skrev 2010-07-24 09:30:56 följande:
    säger inte va vi ska här idag.. de e såååå nyfikna.. sambon med
    Gränna står på listan.. kolla i hamnen lite, kolla när de gör polkagrisar.. äta inne på torget på nån pizzeria eller nåt.. kanske åka över till visingsö eller fiska lite i hamnen.. kollat väder o ska inte regna
    o givetvis köpa lördagsgodis då...
    nu frukost lite snabbt...
    Åååå, sånt är kul. Jag minns fortfarande när jag i 10-11 år åldern och fick uppmaningen av mamma och pappa att packa badkläder, mm och de sa inte vart vi skulle. Jag och storasyrran satt och luskade i bilen, vi åkte mot Stockholm....men hamnade till slut i Skara på Sommarlandet där!

Hoppas ni får trevligt!
    movie skrev 2010-07-24 09:55:05 följande:
    Glöm inte mig när det är salg nästa gång! Jag bor i göteborg och har bil så jag kan köra Heter Kajsa Svensson på fb och vet inte var jag fått mitt nick i från bara blev det.
    Jag bor i Kungälv och har också bil...! Vi kan säkert åka tillsammans...finns säkert fler från Göteborg med omnejd som ska dit!
  • Vikkan76
    ChokladMoshin skrev 2010-07-24 17:53:22 följande:
    Nån som har något i Bambi printet och har tvättat det ett par ggr?
    Vill köpa mer i Bambi men törs inte om det mörka blir så där sunkigt efter ett par tvättar.
    Jag har köpt Bambi men inte tvättat än. Ligger i garderoben och inväntar dagisfotograferingen men ev får kanske denna säljas innan den ens hunnit användas för dottern tokvägrar den. Hon säger att den är för mörk och att hon inte gillar mörkt. Hmmm, vart ska det barka hän tro för dottern är ju knappt 3 år fyllda men hon har tydliga önskemål redan nu om vad hon vill ha på sig och ej! Obestämd

Men jag hoppas in i det sista att hon ändå kommer sätta på sig Bambisarna eftersom det var ett av de få printen i höstkollektionen jag verkligen tycker om. Glad

Hoppas ju också att det mörka ska hålla sig i fint skick även efter många tvättat, men Molos mörkare färger har ju haft en tendens att ludda redan från början. Rynkar på näsan
  • Vikkan76
    Busbellan skrev 2010-07-24 12:14:54 följande:
    Sitter här och funderar på om nån av Ellas lurvar inte måste åka, svårt bara att veta vilken.
    Hon har den ljusrosa med gul kant, bara i  92, men lika stor som hennes andra i 98. Sen den lila med grön kant, turkos med cerise kant och så den hallonröda med gul kant.
    Gillar nog den hallonröda minst, men den är den enda i 104 så den är ju den som lär funka längst. Svårt det här
    Ska du sälja den turkosa med cerise kant i stl 98 så är jag intresserad! Är på jakt efter en sådan skönhet.
  • Vikkan76
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-24 18:33:10 följande:
    Idag har bubbelbebisen levt rövare där inne , hickat, sprattlat o gjort kullerbyttor, sååå himla mysit Hjärta

Jag vill så hemskt gärna köpa en bambi suit, visst kan en liten pojk ha en sån?
    Tycker jag allt, att en pojk kan ha Bambisar!
  • Vikkan76
    Busbellan skrev 2010-07-24 18:43:37 följande:
    Ska tänka på dig i så fall
    Tack!

SmillaMilla skrev 2010-07-24 18:37:00 följande:
    Låter väldigt bra. Svea måste nog få stjärntröjan, fast vi redan har den som kom nu i våras.

Kul att du känner bebisen! Jag tycker dock det var det värsta med att vara gravid, alltså alla sparkar. Värre än att må illa i 9 månader
    Åå, gillade du inte buffarna? Jag kan sakna mina buffar såhär snart 3 år senare och då hade ju jag två par fötter som buffade och stånkade där inne. Mysigt ju.
  • Vikkan76
    lillronya skrev 2010-07-24 19:49:27 följande:
    Ja vad är det med småbarn egentligen? Vi ska på barndop imorgon och Anjelin har tydligt talat om vad hon INTE vill ha på sej och lika tydligt talat om att det är tyllkjolen hon ska ha!
    SkrattandeHjärta Ja, dessa småbarn med starka viljor. Hmm, kan inte dra mig till minnes att jag var sådan. Fast frågar ni min mor så säger hon säkerligen att så var minsann jag med. *haha*

Men vill inte min busa ha sina rådjur så blir jag ledsen...
  • Vikkan76
    SmillaMilla skrev 2010-07-24 22:06:07 följande:
    I går pratade vi om stora molo kläder. Jag skulle gärna ha en lurv till mig själv

Stl 152 kanske blir kort i armarna. Någon som har en och kan m'ta?
    Jag är också sugen på att köpa en egen lurv!
  • Vikkan76
    Stormis skrev 2010-07-24 23:24:14 följande:
    Jag provade en turkos/gul på salgen och de var ju lite stora i stl den kollektionen. Sket sig dels på brösten och/eller lite kort i ärmen. Är 164 kort.
    Ajdå, då kanske det är kört då. Jag är ju 168 kort. Fast jag ska nog ändå prova en om jag kommer iväg på salg.

(Som jag för övrigt nämnde lite så där i förbifarten för maken min idag, och han sa
    -Du får inte med dig något kort (Visa). Men jag sa, det är enbart kontanter som gäller så de har jag ju naturligtvis redan växlat in isf. Flört )
  • Vikkan76
    Stormis skrev 2010-07-24 23:25:37 följande:
    Om du kan ha Katvigtröjan kan du säkert ha lurven. Jag upplevde att båda satt sådär precis på mig .
    Jo, Katvigen satt perfekt! Varken för kort eller för lång i armen.
  • Vikkan76
    lillronya skrev 2010-07-24 23:24:22 följande:
    KAnske skulle lägga ut lurvar i 152 på fb?Drömmer Har ju två stycken.
    SkrattandeSkrattandeGör det! SkrattandeSkrattande Jag är intresserad om det är rätt färger! typ rosa....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17