Vi som shoppar danska barnkläder del 17
okey
(känns som man bara kan söka med kredit) Vill inte ha nån kredit eller annat tjafst vill bara ha ett kort som jag kan dra när jag handlar och som gör att jag kan utnyttja alla rabatter som kommer..
. De ränderna hoppas jag på i tröja och leggings. Älskar ton-i-ton-ränderna. Perfekta att matcha allt annat med!
RååSa BuBBlan:
All styrka till dig!
Hemskt när man får ett sådant besked. Har själv inte erfarenhet av sådana avvikelser du nämnt men jag fick oroa mig rejält under min graviditet med J och E eftersom J inte växte som hon skulle. Så vi fick gå på massa tillväxt UL och det var prat om att ta ut dem tidigare, typ v.30. Det är skitsvårt att inte oroa sig i onödan i sådana lägen så det ska jag inte säga till dig, utan jag håller tummarna för att det inte är någonting och att barnmorskan som gjorde UL:et kanske inte är så kunnig.
Jag råkade ut för en sådan barnmorska när jag gjorde ett av tillväxt UL:en och vi trodde nästan tvilling 2 strykt med, men fick en ny tid för UL 2 dagar senare och fick då beskedet att allt såg bra ut förutom att hon var tillväxthämmad. Snacka om 2 jobbiga dygn.
Kram