• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • LJ2

den 6:e e nog ok verkar de som.. helgdag iaf =)
    o va jag vet inget planerat..
    ska kolla mer på det..

* 3 underbara busfrön *
  • lillronya
    LJ2 skrev 2011-01-15 22:21:52 följande:
    den 6:e e nog ok verkar de som.. helgdag iaf =)
    o va jag vet inget planerat..
    ska kolla mer på det..
    JA kolla upp det. Hoppas du kan!!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Busbellan
    Stormis skrev 2011-01-15 22:20:22 följande:
    Åh, de två fina har jag med. Dock skeptisk om 104 passar Karla än. Men jag har jackan i kappmodell i samma färg i 98, kanskevi kan använda den istället **mumlar med i sången om för mkt ytterkläder**
    Ja, den blå är med superfin, den har A.
    Vet inte om vi ska behålla båda bara, han har den blå och en röd, men jag kan no inte bestämma vilken som får åka för de är ju så fina båda två
    Mamma till Nora, August och Ella
  • solouniko

Också har ju POPs skaloveraller kommit också, så tyyypiskt att de var tvugna att komma nu samtidigt som allt annat För visst måste man ha tvådelat skalset OCH overall till vår/höst? Drömmer Och såklart diverse andra jackor, lurvar, softshells osv osv

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • LJ2
    lillronya skrev 2011-01-15 22:22:47 följande:
    JA kolla upp det. Hoppas du kan!!
    ja =)
    o då e stora hemma med den helgen.. =)
    ska kolla med gubben va som står på schemat..

hmm.. får man va hungrig vid denna tiden? :-P
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    solouniko skrev 2011-01-15 22:24:07 följande:
    Också har ju POPs skaloveraller kommit också, så tyyypiskt att de var tvugna att komma nu samtidigt som allt annat För visst måste man ha tvådelat skalset OCH overall till vår/höst? Drömmer Och såklart diverse andra jackor, lurvar, softshells osv osv
    haha.. oss behöver du inte säga nåt till.. vi FÖRSTÅR
    * 3 underbara busfrön *
  • Lalalong
    Lilla Ego 07 skrev 2011-01-15 22:18:56 följande:
    Det är säkert vaccinationen då ska du se. Har hon inte någon feber imorgon bitti så är det ju helt lugnt. Vissa barn klarar ju av att stoja och ha det även om de har lite feber också. Min son är rätt tolerant för feber, han kan ha en bit över 39 utan att verka speciellt sjuk. Dottern är nog mer som jag, känslig för feber. Hon hade 40grader igår och var helt borta hela dagen, även med alvedon i kroppen. Själv så känner jag direkt i kroppen om jag har feber, bara nån tiondels grad, får värk framförallt i benen då.
    Ja, visst är det så! Alva är överhuvudtaget ett ganska gnälligt barn men hon har inte varit mer gnällig eller påverkad än vanligt ikväll. Lite tröttare och lättare att söva bara, men inget annat! Så jag tror hon är av sorten som inte påverkas speciellt mycket! Jag är lite likadan medan maken är mer som dig då. Han känner sig dödssjuk bara han har någon tiondelsgrad feber. Men det kan ju bero på att han är man också
    Klara 060504, Alva 100117
  • lillronya
    LJ2 skrev 2011-01-15 22:25:02 följande:
    ja =)
    o då e stora hemma med den helgen.. =)
    ska kolla med gubben va som står på schemat..

hmm.. får man va hungrig vid denna tiden? :-P
    Å vad bra!

Japp det får man!
    Jag sitter och lurar på vad jag ska trycka i fejjan just nu. Väntar ju på att M ska komma hem från byn.
    Att hon inte fattar att hon ska vara hemma hos sin mamma.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Stormis
    LJ2 skrev 2011-01-15 22:20:28 följande:
    jag vill bara bli av med det.. molo vill jag inte ta till loppis.. de får gå på t eller fb..
    de andra får jag se..
    har ingen plats!! :-P
    o så bra o få in till nytt med nytt e kul..
    måste nog prova lurv o softshell i morgon för o se nu när vi pratar om de.. =)
    Jag har sålt massor med märkes på de barnloppisar jag stått på. Hängt på stång med "ok" priser. Så har man plats är det absolut värt ett försök. Det finns ju fler som oss, dvs jag scannar ju av danskt etc på andras bord, klart att fler scannar efter det. Det roliga var en gång bara när en tjej kom med typ 5 galgar och frågade efter priset (hon hade missat att jag satt det på galgarna). Sa väl typ 6-700 eller vad de kan ha kostat. Hon sa inget utan bara hängde tillbaka .
    Storasyster 0710 & lillebror 0912
  • jompa
    lillronya skrev 2011-01-15 22:16:15 följande:
    Ja anoraker.
    100916100916
    Jag har en till P men gillar inte riktigt dem eftersom luvan är fast. Har en vanlig MAT jacka till M som jag älskar. Deras jackor är så mjuka och följsamma tycker jag. Hoppas det kommer vanliga i vår från dem igen.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17