• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-15 22:39:23 följande:
    Hur sitter 104 på henne nu? Funderar på om 104 räcker till Ella, eller om man ska satsa på 110 OM jag nu köper en sån

Vet inte. Får ta fram dem och prova nu snart.

Tror inte du ska köpa större än 104.

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-01-15 22:40:31 följande:

Vet inte. Får ta fram dem och prova nu snart.

Tror inte du ska köpa större än 104.

ok
    Men säg gärna till när du har provat
    Mamma till Nora, August och Ella
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-15 22:41:37 följande:
    ok
    Men säg gärna till när du har provat
    JApp det ska jag. Och har du inte handlat innan den 6te så kan hon ju prova här.
    jompa skrev 2011-01-15 22:40:23 följande:
    www.miniature.dk/

De har lagt upp vårkollektionen på sin sidan och det fanns en massa fint till pojkar, flickornas tyckte jag så där om, men det kommer vanliga jackor så det kanske blir en sån till P i vår
    Å ska kika där!
  • lillronya
    www.miniature.dk/

De har lagt upp vårkollektionen på sin sidan och det fanns en massa fint till pojkar, flickornas tyckte jag så där om, men det kommer vanliga jackor så det kanske blir en sån till P i vår
    Den turkosa jackan där var ju superfin!
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-01-15 22:43:02 följande:
    JApp det ska jag. Och har du inte handlat innan den 6te så kan hon ju prova här.
    www.miniature.dk/

Å ska kika där!
    Ja, det kan hon ju göra
    Frågan är bara hur länge man vågar vänta.
    Jag är ju i Växjö flera dagar i veckan och kan springa in på pop, men jag har ju aldrig Ella med mig tyvärr
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-15 22:45:59 följande:
    Ja, det kan hon ju göra
    Frågan är bara hur länge man vågar vänta.
    Jag är ju i Växjö flera dagar i veckan och kan springa in på pop, men jag har ju aldrig Ella med mig tyvärr
    Men köp och testa då.
    Jag hade tagit 104. När jag tog ur fodret i höstas så trampade de på overallen. FAst att de hade stövlar på sej
  • Ocikatten

Amen fasikens, här har man varit sååå fokuserad på NÄSTA vinter att man totalt glömt bort våren!
    Nu måste jag ju börja inventera och shoppa. Hmm... Låt det vara vinter ett tag till - önskelistan från NS blev ju dyr!

• LJ2
    Ocikatten skrev 2011-01-15 23:15:38 följande:
    Amen fasikens, här har man varit sååå fokuserad på NÄSTA vinter att man totalt glömt bort våren!
    Nu måste jag ju börja inventera och shoppa. Hmm... Låt det vara vinter ett tag till - önskelistan från NS blev ju dyr!
    haha.. =)
    men jag vill ha bort snön!! :-P
    * 3 underbara busfrön *
  • Busbellan
    mmm, NS blir inte billigt.
    Måste nog tradera lite, fb går lite segt tycker jag
  • lillronya
    Ja det är ju där fokus legat ett tag nu, så nu blir det till att tänka om och se vad som passar i vår.
    Gympisar har jag iaf fixat.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17