• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • LJ2
    lillronya skrev 2011-01-15 22:26:40 följande:
    Å vad bra!

Japp det får man!
    Jag sitter och lurar på vad jag ska trycka i fejjan just nu. Väntar ju på att M ska komma hem från byn.
    Att hon inte fattar att hon ska vara hemma hos sin mamma.
    haha <3 tur att de blir självständiga med
    vi åt typ halv fem.. hmm.. måste ha nåt litet iaf..
    va ju nere när han gjorde kvällsmat åt de små.. hmm.. *letar i kyl o skafferi efter ätbart*
    * 3 underbara busfrön *
  • solouniko
    LJ2 skrev 2011-01-15 22:25:43 följande:
    haha.. oss behöver du inte säga nåt till.. vi FÖRSTÅR
    Tur Milla måste ju bara ha den gröna POP overallen, hoppas de kommer till butik i veckan så jag kan klämma och känna lite
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • LJ2
    Stormis skrev 2011-01-15 22:29:41 följande:
    Jag har sålt massor med märkes på de barnloppisar jag stått på. Hängt på stång med "ok" priser. Så har man plats är det absolut värt ett försök. Det finns ju fler som oss, dvs jag scannar ju av danskt etc på andras bord, klart att fler scannar efter det. Det roliga var en gång bara när en tjej kom med typ 5 galgar och frågade efter priset (hon hade missat att jag satt det på galgarna). Sa väl typ 6-700 eller vad de kan ha kostat. Hon sa inget utan bara hängde tillbaka .
    känns som att fler kanske budar på t ?
    vet inte.. pop sålde jag o de försvann fort en gång!
    bordet lär jag nog fylla ändå! har massa som tar plats o måste bort.. ska rensa skåp med på nappflaskor o skedar o skålar o allt..
    haha.. skulle vela sett minen tro inte hon visste va molo va?? haha..
    * 3 underbara busfrön *
  • lillronya
    jompa skrev 2011-01-15 22:30:11 följande:
    Jag har en till P men gillar inte riktigt dem eftersom luvan är fast. Har en vanlig MAT jacka till M som jag älskar. Deras jackor är så mjuka och följsamma tycker jag. Hoppas det kommer vanliga i vår från dem igen.
    Nä just det. Men jag gillar att den är fast.
    Deras vanliga jackor har jag inte tittat så mycket på.
    Jag saknar en dragsko i nederkanten för att slippa att det blåser in kallt där.
    Definitivt de mjukaste jackorna.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-15 22:33:15 följande:
    Men åh, jag tror vi bara måste ha den här!
    Frågan är bara om den är i sån fin rosa som på bilden, den heter ju cerise
    www.polarnopyret.se/Archive/04_ProductPage_42...
    Å så fin!

JAg sörjer lite att vår overallperiod för A börjar gå mot sitt slut. När skolan börjar är det mer praktiskt med tvådelat tycker jag. Men hon har ju skaloverallen i cerist i 104 och den får hon använda så länge den passar.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • LJ2
    solouniko skrev 2011-01-15 22:32:55 följande:
    Tur Milla måste ju bara ha den gröna POP overallen, hoppas de kommer till butik i veckan så jag kan klämma och känna lite
    har nog inga måsten?? :-O
    lite nytt molo ska hit, men de vet jag ju som sagt inte än exakt vilket o vilka plagg.. =)
    annars e de nog lugnt.. *tråkigt*
    * 3 underbara busfrön *
  • solouniko
    Busbellan skrev 2011-01-15 22:33:15 följande:
    Men åh, jag tror vi bara måste ha den här!
    Frågan är bara om den är i sån fin rosa som på bilden, den heter ju cerise
    www.polarnopyret.se/Archive/04_ProductPage_42...
    Den ser ju väääldigt fin ut på bild! Har velat lite mellan den och den gröna men eftersom vi har massa rosa jackor (eller ja, rosa överhuvudtaget )tror jag det är roligare med grön ändå? Älskar dessutom grönt på Milla men jag får se vilken det blir när man sett dom på riktigt .-)
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-01-15 22:36:19 följande:
    Å så fin!

JAg sörjer lite att vår overallperiod för A börjar gå mot sitt slut. När skolan börjar är det mer praktiskt med tvådelat tycker jag. Men hon har ju skaloverallen i cerist i 104 och den får hon använda så länge den passar.
    Hur sitter 104 på henne nu? Funderar på om 104 räcker till Ella, eller om man ska satsa på 110 OM jag nu köper en sån
    Mamma till Nora, August och Ella
  • jompa
    lillronya skrev 2011-01-15 22:34:08 följande:
    Nä just det. Men jag gillar att den är fast.
    Deras vanliga jackor har jag inte tittat så mycket på.
    Jag saknar en dragsko i nederkanten för att slippa att det blåser in kallt där.
    Definitivt de mjukaste jackorna.
    http://www.miniature.dk/

De har lagt upp vårkollektionen på sin sidan och det fanns en massa fint till pojkar, flickornas tyckte jag så där om, men det kommer vanliga jackor så det kanske blir en sån till P i vår
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17