• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-01-15 23:44:59 följande:
    Godnatt!
    Busbellan skrev 2011-01-15 23:40:28 följande:
    Vi har ett par i den högre modellen ståendes, dom kan nog Ella ha förresten.
    Fanns det mycket skor kvar på ajabaja? Funderar på om A kanske kan ha den högre modellen. Han har ju egentigen skor från ortopeden, men den högre modellen hummel kännsganska stabila
    Vad är det för storlek i de?
    Tycker det är svårt att beställa hummelskor.
    Nä nu är det ganska utplockat, men nåt är där nog.
    Det är 28, mätte precis innermåttet och det är 17,5 cm. Ellas fot är nu 16,1-16,2 så de blir nog bra i vår
    Hummel varierar ju så väldigt i storlek. De med knytband vi har är mindre, samma storlek men hade nog ett innermått på 17 cm har jag för mig
    Mamma till Nora, August och Ella
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-15 23:50:34 följande:
    Det är 28, mätte precis innermåttet och det är 17,5 cm. Ellas fot är nu 16,1-16,2 så de blir nog bra i vår
    Hummel varierar ju så väldigt i storlek. De med knytband vi har är mindre, samma storlek men hade nog ett innermått på 17 cm har jag för mig
    Jag köpte 28 till E, men har inte mätt hans fot seni höstas. Tror det blir bra. Köpte 26 till A för hennes fot är så liten och nätt.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-01-15 23:52:36 följande:
    Jag köpte 28 till E, men har inte mätt hans fot seni höstas. Tror det blir bra. Köpte 26 till A för hennes fot är så liten och nätt.
    26 är dom vi hade till Ella i höstas, torr de är ca 16 cm i innermått för de var nästan precis lika stora som hennes fot nu
    Hon låter som Nora alltid varit, hon hade nog ca storlek 26 i 6-års åldern och smala är fötterna också
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-15 23:58:10 följande:
    26 är dom vi hade till Ella i höstas, torr de är ca 16 cm i innermått för de var nästan precis lika stora som hennes fot nu
    Hon låter som Nora alltid varit, hon hade nog ca storlek 26 i 6-års åldern och smala är fötterna också
    Hoppas bara att hennes fötter inte växt en massa.
    Men det blir nog bra.
    Ja M hade också nåt sånt. Inte större iaf.
  • Busbellan

Förresten Ronya, ska nåt av dina barn spela fair play cupen i Jönköping?

• lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-16 00:00:14 följande:
    Förresten Ronya, ska nåt av dina barn spela fair play cupen i Jönköping?
    Nix. Det hade ju varit roligt annars. När är den?
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-01-16 00:00:50 följande:
    Nix. Det hade ju varit roligt annars. När är den?
    fre-sön vecka 12. Vi hade tur så det var August korttidshelg så vi bokade hotell där lör-sön
  • Busbellan

Fick svar från funky baby, hon skrev såhär

Visst är det okej att komma hit. Det är bara ett maila eller eller ringa för att bestämma en tid.

Den 30/1 kommer jag ha ett öppet hus mellan 11-17. Då kommer jag att lämna 20% extra rabatt på reapriset. Kan också med säkerhet säga att Kik*Kid kommit med lite nyheter.

• lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-16 00:03:17 följande:
    fre-sön vecka 12. Vi hade tur så det var August korttidshelg så vi bokade hotell där lör-sön
    Å vad bra tajmat!
    Busbellan skrev 2011-01-16 00:07:12 följande:

Visst är det okej att komma hit. Det är bara ett maila eller eller ringa för att bestämma en tid.

Den 30/1 kommer jag ha ett öppet hus mellan 11-17. Då kommer jag att lämna 20% extra rabatt på reapriset. Kan också med säkerhet säga att Kik*Kid kommit med lite nyheter.
    Hmm då jobbar nog jag. Eller nä, det var nog då jag tog ledigt. Ska kolla upp det.
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-01-16 00:13:08 följande:
    Å vad bra tajmat!
    Busbellan skrev 2011-01-16 00:07:12 följande:

Hmm då jobbar nog jag. Eller nä, det var nog då jag tog ledigt. Ska kolla upp det.
    Ja, kolla det

Nu väntar nog sängen här, gonatt på dig!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17