• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-01-15 23:25:08 följande:
    Ja det är ju där fokus legat ett tag nu, så nu blir det till att tänka om och se vad som passar i vår.
    Gympisar har jag iaf fixat.
    Vad blir det för skor?
    Här tror jag vi har ett par hummel som funkar än i alla fall, men det är knytband på dom, ingen hit på dagis

Ja, just det skulle ju fråga dig en sak till. Fick dina barn på sig anoraken själva, är ju rätt bra om Ella kan ta på den själv nämligen. Hon fixar ju vanlig jacka själv
    Mamma till Nora, August och Ella
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-15 23:28:36 följande:
    Vad blir det för skor?
    Här tror jag vi har ett par hummel som funkar än i alla fall, men det är knytband på dom, ingen hit på dagis

Ja, just det skulle ju fråga dig en sak till. Fick dina barn på sig anoraken själva, är ju rätt bra om Ella kan ta på den själv nämligen. Hon fixar ju vanlig jacka själv
    Det blev hummel från ajabajas rea. Med kardborre. De har kavatkängor med snöre också.

Ja de får på sej anoraken själv men behöver hjälp med att knäppa. Speciellt med lurv under.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-01-15 23:31:39 följande:
    Det blev hummel från ajabajas rea. Med kardborre. De har kavatkängor med snöre också.

Ja de får på sej anoraken själv men behöver hjälp med att knäppa. Speciellt med lurv under.
    Bra val, Hummel är fina
    Ellas med kardborre är tyvärr för små nu. De går inte ens att sälja, karborrebandet sitter inte längre
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-15 23:35:17 följande:
    Bra val, Hummel är fina
    Ellas med kardborre är tyvärr för små nu. De går inte ens att sälja, karborrebandet sitter inte längre
    Ja jag gillar de! N har snart haft ihjäl sina, så jag får väl ha fatt i ett par till henne med.
  • LJ2

nä. sova står på listan här..!
    vaken sen 03.30 !! med lillan ju.. aningen trött :-P
    godnatt på er flickor <3

* 3 underbara busfrön *
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-01-15 23:36:37 följande:
    Ja jag gillar de! N har snart haft ihjäl sina, så jag får väl ha fatt i ett par till henne med.
    Vi har ett par i den högre modellen ståendes, dom kan nog Ella ha förresten.
    Fanns det mycket skor kvar på ajabaja? Funderar på om A kanske kan ha den högre modellen. Han har ju egentigen skor från ortopeden, men den högre modellen hummel kännsganska stabila
  • Busbellan
    LJ2 skrev 2011-01-15 23:39:19 följande:
    godnatt på er flickor <3
    God natt!
  • Ocikatten

Busbellan: Har precis ramlat över ett par röda WCT åt Marcus så den där tröjan kan snart få flytta hit...

• lillronya
    LJ2 skrev 2011-01-15 23:39:19 följande:
    godnatt på er flickor <3
    Godnatt!
    Busbellan skrev 2011-01-15 23:40:28 följande:
    Vi har ett par i den högre modellen ståendes, dom kan nog Ella ha förresten.
    Fanns det mycket skor kvar på ajabaja? Funderar på om A kanske kan ha den högre modellen. Han har ju egentigen skor från ortopeden, men den högre modellen hummel kännsganska stabila
    Vad är det för storlek i de?
    Tycker det är svårt att beställa hummelskor.
    Nä nu är det ganska utplockat, men nåt är där nog.
  • Busbellan
    Ocikatten skrev 2011-01-15 23:43:51 följande:
    Busbellan: Har precis ramlat över ett par röda WCT åt Marcus så den där tröjan kan snart få flytta hit...
    Ja, man måste faktiskt ha de byxorna om man ska ha den tröjan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17