• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • xmari
    Busbellan skrev 2011-01-16 17:55:49 följande:
    Är väl superfin till en tjej också, ett par röda byxor till den tror jag blir jättefint på henne
    Såg det där rosa flygplanet där nere och tänkte "perfect", sen kom jag på att alla Molo plagg är lite olika.. Tungan ute

Men som du säger, med ett par röda byxor till blir det nog jättefint! Såååå nu måste jag köpa ett par röda byxor också! Skrattande
  • Busbellan
    xmari skrev 2011-01-16 18:00:33 följande:
    Såg det där rosa flygplanet där nere och tänkte "perfect", sen kom jag på att alla Molo plagg är lite olika.. Tungan ute

Men som du säger, med ett par röda byxor till blir det nog jättefint! Såååå nu måste jag köpa ett par röda byxor också! Skrattande
    Ett par röda NS wct tycker jag du ska leta upp då
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Mamma till Simon
    xmari skrev 2011-01-16 18:00:33 följande:

eller en jeanskjol till så blir det mer tjejigt Flört
  • xmari
    Busbellan skrev 2011-01-16 18:02:26 följande:
    Ett par röda NS wct tycker jag du ska leta upp då
    Mamma till Simon skrev 2011-01-16 18:03:26 följande:
    eller en jeanskjol till så blir det mer tjejigt Flört
    Eller båda!!! Solig
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2011-01-16 12:28:25 följande:
    Snart tror jag bebisen kommer!
    Jag har aldrig haft mer än mensvärksliknande värkar och sen gått direkt på krystvärkarna
    Så känner du denna "mensvärken" komma regelbundet så skulle jag åka in på koll. Är ju bra om man hinner in också
    Å jag hoppas så att du har rätt!! Nu är det tvärstilla igen, bara lite ont bak i ryggen Obestämd Fattar ingenting av detta, känner inte igen något utav det sen förut..

Tror inte det är någon fara att vi inte hinner in  
    BF+8 idag, suck suck!!
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-16 18:05:33 följande:
    Å jag hoppas så att du har rätt!! Nu är det tvärstilla igen, bara lite ont bak i ryggen Obestämd Fattar ingenting av detta, känner inte igen något utav det sen förut..

På mig stannade värkarna av under dagen för att sedan helt plötsligt komma med 5 min mellanrum. Några timmar senare var hon ute. Jag tror att du kommer få åka in ikväll/natt. Imorgon vid den här tiden snusar du nog bebis
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2011-01-16 11:59:57 följande:
    Kommer nog i natt! Så vila massa nu! Och ät! Lycka till! KRAM
    Nä inatt blir det nog inte, men jag hoppas jag har fel

Sovit en hel del och ätit massor så laddad är jag!!
    Stormis skrev 2011-01-16 12:16:57 följande:
    Det tror jag med .
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-16 11:56:24 följande:
    Ingen bebis

Värkarna har försvunnit och jag är bara trött.. Fy va jag e less nu!!

Varit uppe mellan 02-07 i natt med lite blödningar och värkar, slocknade tillslut sittandes i soffan och allt försvann.. Lite små blödningar än bara och mer mensvärk än värkar..

Kommer ner från duschen nyss och då har gubben bjudit in grannflickan som sitter och bygger Lego i vårt vardagsrum, jag vill iiiiiiinte ha besök just nu.. Men det kunde han inte förstå Skrikandes
    Så började det för mig med, fast på dagen, sen föddes han på natten .
    Hoppas hoppas h*n kommer inatt!!
    h80 skrev 2011-01-16 12:19:14 följande:
    kommer säkert innan imorgon, med min lilla hade jag mensvärt, mensvärk o mensvärk.......o sen krystvärkar direkt
    Men du med? Nu blir jag ju nervig.. Tänk om jag missar att det är på G Förvånad
    BF+8 idag, suck suck!!
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-16 18:05:33 följande:

Har det tagit lång tid innan?
    Med Ella var det ju ren tur att vi var på plats. Kände lite "mensvärk" men inte mer, åkte för säkerhets skull eftersom det gått fort innan. Kände inget på de 35-40 min det tog till sjukhuset, väl framme är jag ändå öppen 6 cm
    Hoppas det sätter fart ikväll igen!
    Mamma till Nora, August och Ella
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17