• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Mamma till Simon
    SmillaMilla skrev 2011-01-16 13:55:32 följande:
    Nu behöver jag smakråd.

Har beställt colibri knappis och leggins och linne till Svea. Tänkte även köpa kjolen till henne. Turkos eller lila?

Fast kantbanden är ju lila. Så det kanske blir finast?
    jag tycker lila
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2011-01-16 13:55:32 följande:
    Nu behöver jag smakråd.

Har beställt colibri knappis och leggins och linne till Svea. Tänkte även köpa kjolen till henne. Turkos eller lila?

Fast kantbanden är ju lila. Så det kanske blir finast?
    Jag röstar på lila
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Mawe123

HKLÖÖ..

Råkade visst göra beställning nr två från småvi idag
    först ett par I dig denim jeans och nu fler solhattar. Jag älskar dem Hjärta

Fick bekräftelse nu också på att allt jag ville ha i min första order på ajabaja fanns,
    så nu väntar jag molo täckisar och två par katt leggings från dem.

Har varit sååå nära på att beställa från oki-dokis 50% rea också, men jag har lyckats hålla mig trots att de hade två mössor som jag saknat.. Maken hittade dock lillebrors mösslåda igår och undrade om han verkligen behövde 10 väpnarluvor  och det är nästan så att jag undrar det jag med..Skäms

William 000213, Lowe 070712
  • Tensia

hej tänkte fråga om nova star( vet att det inte danskt men tror ändå att ni vet svaret=)
    deras mössor ns beanie star hur är de i stl om man tar en M vilken ålder tror ni det passar ?

• Stormis
    Tensia skrev 2011-01-16 15:07:35 följande:
    hej tänkte fråga om nova star( vet att det inte danskt men tror ändå att ni vet svaret=)
    deras mössor ns beanie star hur är de i stl om man tar en M vilken ålder tror ni det passar ?
    Skilher sig lite i år och material. Men en M är kanske oftast runt 2-4 år? Vet många vuxna som har stl L till sig själva. Min tjej på dryga 3 år kan ha både S och M.
    Storasyster 0710 & lillebror 0912
  • Aprikos
    Min kille på 1 1/2 år har M, men han kan ha S också. Det beror liksom lite på hur man vill att dom ska sitta.
  • Greksmurfen
    hej tänkte fråga om nova star( vet att det inte danskt men tror ändå att ni vet svaret=) deras mössor ns beanie star hur är de i stl om man tar en M vilken ålder tror ni det passar ?

Jag har stl L på min ;).... å sonen har stl s på sin han e 2år å 2mån=)
    mamma till Maximilian född 081028
  • Lalalong

Åhh. Idag har vi haft kalas för Alva och vi träffade Mattias ena bror som vi inte sett sen innan jul. Det blev alltså lite julklappsöppning för Klara och Alva. Dom fick varsitt plagg från LouisLouis (stavas..?). Klara en tröja och Alva en klänning. Superfint, med hästar på! Har aldrig direkt fastnat för LouisLouis men nu när jag såg det i verkligen fick jag en helt annan syn på det. Jättesöta var dom!! 
    Så nu har jag kanske fastnat bara liiite liiite till för ännu ett danskt märke

En Molotröja fanns det minsann i ett av paketen från hans andra bror också. Och massor med fina OT-kläder från bästa OT-affären Lindex. Jag tror våra vänner och familjer förstår att vi gillar kläder Oskyldig 

Klara 060504, Alva 100117
  • Buttelina
    Lalalong skrev 2011-01-16 16:37:48 följande:
    Åhh. Idag har vi haft kalas för Alva och vi träffade Mattias ena bror som vi inte sett sen innan jul. Det blev alltså lite julklappsöppning för Klara och Alva. Dom fick varsitt plagg från LouisLouis (stavas..?). Klara en tröja och Alva en klänning. Superfint, med hästar på! Har aldrig direkt fastnat för LouisLouis men nu när jag såg det i verkligen fick jag en helt annan syn på det. Jättesöta var dom!! 
    Så nu har jag kanske fastnat bara liiite liiite till för ännu ett danskt märke

En Molotröja fanns det minsann i ett av paketen från hans andra bror också. Och massor med fina OT-kläder från bästa OT-affären Lindex. Jag tror våra vänner och familjer förstår att vi gillar kläder Oskyldig 
    dom hästarna är superfina!! isabel älskar sina leggings
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17