• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • prinsessa05och08

Några här som bor i Växjö-trakten?

Om ni vill, får ni gärna komma den 9:e mars till mig på Pomp De Lux-party. Danska kläder som är såååå himla tuffa både till tjej och kille.

Bra prisvärda kläder som håller hög kvalitè:)

Hör av dig om du vill komma och om du har några kompisar som också vill komma går det jättebra!

Kram

• h80

nån som vet om denna finns i nån svensk webbshop?
     Baby Knotted Hat - Colibri (Nami)<br>6-12m

• Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-16 11:56:24 följande:
    Ingen bebis

Värkarna har försvunnit och jag är bara trött.. Fy va jag e less nu!!

Varit uppe mellan 02-07 i natt med lite blödningar och värkar, slocknade tillslut sittandes i soffan och allt försvann.. Lite små blödningar än bara och mer mensvärk än värkar..

Kommer ner från duschen nyss och då har gubben bjudit in grannflickan som sitter och bygger Lego i vårt vardagsrum, jag vill iiiiiiinte ha besök just nu.. Men det kunde han inte förstå Skrikandes
    Snart tror jag bebisen kommer!
    Jag har aldrig haft mer än mensvärksliknande värkar och sen gått direkt på krystvärkarna
    Så känner du denna "mensvärken" komma regelbundet så skulle jag åka in på koll. Är ju bra om man hinner in också
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    h80 skrev 2011-01-16 12:24:30 följande:
    nån som vet om denna finns i nån svensk webbshop?
     Baby Knotted Hat - Colibri (Nami)<br>6-12m
    Tyvärr inte sett, men den är ju såååå söt, såg den bara på littlesunflowers
  • Lalalong

Kalasförbereder här idag och Klara valde den röda Kik-kid klänningen och hennes nya Colibri-tights. Jag var först mycket tveksam till den matchningen, men den är faktiskt helt ok!!

Bilder kommer i BT senare  

Klara 060504, Alva 100117
  • jannah
    Busbellan skrev 2011-01-16 11:56:33 följande:
    Ja, det är 98/104
    Har varit på gång att sälja den flera gånger eftersom Ella vägrar ta på den
    Men den lär nog inte stanna hur länge som helst, sitter ganska precis i ärmen nu. Ska försöka komma ihåg dig
    Ahh... Det vore ju supersnällt! Den är så fin! Glad (Hur kan man vägra ta på sig en sån fin klänning? Ungar... Flört)
    ¤ Othilia 080524 ¤ Bebis med BF 19/1 2011 ¤
  • Busbellan

Smilla:

Söt Svea i BT!! Den klänningen ser underbar ut Hjärta och girly rainbow är ju inte fel det heller

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2011-01-16 12:32:31 följande:

Smilla:

Söt Svea i BT!! Den klänningen ser underbar ut Hjärta och girly rainbow är ju inte fel det heller

TACK Hjärta
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-16 11:56:24 följande:
    Ingen bebis

Värkarna har försvunnit och jag är bara trött.. Fy va jag e less nu!!

Varit uppe mellan 02-07 i natt med lite blödningar och värkar, slocknade tillslut sittandes i soffan och allt försvann.. Lite små blödningar än bara och mer mensvärk än värkar..

Kommer ner från duschen nyss och då har gubben bjudit in grannflickan som sitter och bygger Lego i vårt vardagsrum, jag vill iiiiiiinte ha besök just nu.. Men det kunde han inte förstå Skrikandes
    Säger som de andra, h*n är på väg nu så misströsta inte!! Inom ett dygn har du säkert bebis hos dig
    Med Mateo hade jag en hemsk mensvärk hela dagen den 28, tills lut på kvällen började det kännas mer rejält så då åkte vi in o då var jag öppen 4cm. Så det som känns som mensvärk är säkert latensfasen (har för mig den heter så), första fasen där du öppnar dig 1-3cm. Sen brukar 4-8cm vara lite starkare värkar. De jäkligaste för min del iaf....

Hur var det när bubblis och de andra kom? Känns det likadant? Varje förlossning är förstås unik så kanske dumt o jämföra.

LYCKA TILL!!
  • SmillaMilla

Nu behöver jag smakråd.

Har beställt colibri knappis och leggins och linne till Svea. Tänkte även köpa kjolen till henne. Turkos eller lila?

Fast kantbanden är ju lila. Så det kanske blir finast?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17