Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Everlonn skrev 2010-06-14 11:57:44 följande:
    Kommer gärna Ska höra med maken oxå bara
    =)...... liljan har du bestämt datum? ju tidigare i juli desto bättre å större chans att vi kommer =P..... kommer var extremt höggravid haha men det får gå=P....
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-06-14 12:03:56 följande:
    jag har inga vänner här knappt...så ärlig kan jag vara...så jag är lite desperat Skäms
    Mina vänner har antingen inte barn (jag är ju bara 23 så inte så konstigt direkt), eller så bor de långt bort. Så jag har inte någon o umgås med här direkt...flyttade ju hit för bara 1½ år sen o jag är lite dålig på att ta kontakt med folk irl...
    Mycket roligare med vänner som har gemensamma intressen...och det har jag inte lyckats hitta någon här i Karlskrona (mer än Emma men hon har haft det så tufft nu ju så inte umgåtts så mycket)
    Får väl se om man kan få hoppa in i någon föräldragrupp nu efter vi flyttat...börjar kännas lite ensamt nu när man är föräldraledig.
    Tur man har er här i tråden o prata med Utan er och våra små träffar, o särskilt everlonn o greksmurfen som jag ändå träffar ganska ofta, så skulle jag nog gå under av ensamhet....
    HjärtaKyss kan säga att vissa känns det som man kännt hela livet=) men ändå inte=).....
    kram på dej gumman...kan säga samma här faktiskt .. umgås mest med mina syskon... å ngn vän då å då.... tur man har er här.. man har ju fått så mga vänner=)....å det bästa e att dem är utspridda i hela sverige å lite utanför=P
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-06-14 12:16:28 följande:
    ja men visst, första gången vi träffades var det liksom ändå som vi känt varandra i eeeeevigheeeeter Solig
    Kyss hmm nu blir det känslovallning hahahahahaha----- ja dessa hormoner..
    nähe vem anmäler sig till å städa efter min terrorist räcker upp en hand =P ??
    vill ingen så får ja vella ta att själv....Flört
  • Greksmurfen
    Mawe123 skrev 2010-06-14 12:35:22 följande:
    Har en FB fråga.

Om jag kommenterar ett foto i köp/sälj tråden, ser tydligen alla mina vänner det,
    vilket jag inte alls tycker om Skrikandes

Var ute och gjorde några ärenden nu och fick höra några kommentarer om en skjorta jag köpt och ett par skor jag skrivit på {#emotions_dlg.djavulsk}

Är det bara om man skriver ett privat meddelande till säljaren som man kommer runt att alla kan läsa i sina loggar vad jag skriver?

Kan man skicka meddelanden till dem man inte är vän med?

Tycker inte att hela världen behöver veta vad jag köper osv på FB!hmmmm
    hmmm mysko... det gör det inte på min.. e det ngn inställning man ska göra kanske...??!
  • Greksmurfen
    Fantastiska Skatt skrev 2010-06-14 12:41:44 följande:
    Vet du, jag håller helt och fullt med dig! Det står ju i ens egen logg exempelvis "har kommenterat xxx-fotot"  "har kommenterat xx-logginlägg"  "gillar xx" osv.
    Jag raderar alltid det i min logg Skäms just för jag tycker inte att alla jag har på min vännerlista har med att göra precis a l l t jag gör & kommenterar på FB
    man ska kunna göra ngn inställning om det....vet inte exakt hur.. men så det inte kommer upp i loggar eller så att man skrivit på ngns.....
  • Greksmurfen
    Mawe123 skrev 2010-06-14 12:43:04 följande:
    Alltså menar du att du kan skriva under ett foto, typ -jag bjuder 100 pp, utan att dina vänner kan läsa det?

Allt jag skriver verkar vara öppet för alla mina vänner inte bara de som är med i dansk gruppen..

Får börja skicka meddelanden till säljarna istället, för jag vill inte få frågan i kön på ICA om jag köpte den där tröjan eller inte, typ..
    jo man ska kunna skriva "anonymt " så att säga.... hmmm maila facrebook å fråga annars hur...så kan du berätta för oss andra sen =)
  • Greksmurfen

lillronya: www.familjeliv.se/Forum-11-240/m53041629.html

;).... å ja pop leveransen har kommit=P men de har inte packat upp än... de plockar ju upp pö om pö men sa när ja pratade med dem att de borde var uppe allt i slutet av veckan .. så=)

ev så kanske det blir besök från jönköping med.. pratade med  (susanne) hmm vet inte vad hon hette här innan =p hon som har mirre mus och isak som gillar rosa=)... e sugen på att dyka upp med=)

• Greksmurfen
    lillronya skrev 2010-06-14 13:03:18 följande:
    När är träffen då? HImla organsierat sätt att ta sej dit men bra att veta när man ska organisera sej också.
    oj står det inte =P
    Söndag kl 11 i kosta..... de öppnar då=P.. ahha vi shoppinggalna lä göra stället osäkert =P.... blir ju en hel del kids med =P men lite shopping, mat å sen lite leklandet kanske=) ( för barnens skull om det blir flertalet som fäljer med=).....
    Zvartaliljan skrev 2010-06-14 13:07:18 följande:
    åhhhh ISAKO!!!!!!!!!!! KOMSI!!!!!!!!!!
    Skrattande... hon var verkligen sugen på å komma meddelra ikväll=)....e ju inte långt från henne heller dryga timmen ;)...
  • Greksmurfen
    lillronya skrev 2010-06-14 13:14:05 följande:
    Men då jobbar ju jag.
    MEEEEEEN......... då sa vi att du plötsligt blev jättesjuk på söndag å var tvunge å va hemma från jobbet  lr hurDrömmer
  • Greksmurfen
    lillronya skrev 2010-06-14 13:16:00 följande:
    Hahaha du jobbar ju själv inom vården och vet att det där inte är någom bra idé.
    =P...hmm jo sant så sant =(.. tyvärr.. alltid det där med att det inte finns personal att ta vid om man vill vara ledig..=S...
    Smultronhjärta skrev 2010-06-14 13:22:34 följande:
    Hej flickor!

Jag har idag varit och kärat ner mig i Molofotbollarna-sååå fina. Det blev en mössa som jag högst troligen lika gärna skulle kunnat köpa på rea sen men jag var tvungen att få med mig lite bollar hem

Jag vill också leka...När,var,hur??
    vart har du vatt... sovit hela dagen =P.... på tiden du tittade in =P
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m53041629.html

=) kl 11 på söndag=) kosta första träffplats=)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17