Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ChokladMoshin skrev 2010-06-15 22:28:39 följande:
    Mig spelar det ingen roll, men släpp gärna in mig, står och väntar sen igår kväll
    Prova gaviscon mot halsbrännan, vidrigt äckligt men suuuuper.
    mmm få nog införskaff lite fler grjer =P....

ac cepterade innan.. så¨kolla du bör komma in=).. dax å sussa natti natt....
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen

hejhej pölsedamer . .

har haft långdagar på jobbet  så ahr knappt orka sitta här efteåt ...varit rätt trött så att säga...
    varför måste de sista veckorna med bebbe i magen gååå sååååååååå långsamt..=S..vill bli av med magen nu =P....tänk om man bara kunde bolla över magen inkl förlossingen till karlarna =P .

stormis skulle du med smultron på sön? såg att det var lite veligt på fb =P
    tycker gott du kan komma hit å fynda lite  pop bla ;).....

• Greksmurfen
    Stormis skrev 2010-06-17 20:06:33 följande:
    Vet du vad skalkläderna brukar kosta...?
    typ halva priset brukar det ligga på.....hmm jag köpte skalbyxor baby till max fö 249:- sist, junior tro ja ligger på 300 eller 349 hmm inte säker.... å jacka med halva minst...
    sen uppkommer ju som sagt 2:a sortering =P där det inte är ngt direkt fel men att ngn jacka ex i den modellen varit fel på=P ... köpte maxens vinteroverall skidoverllen för 300kr där juh sist=)... sen förra året hade de ta 3 pop plagg bet för 2 =P.. då handlade man med en hel del =P
    Smultronhjärta skrev 2010-06-17 20:21:35 följande:
    Hör ni..visst är Grekland trevligt?Drömmer
    DEFINITIVT =).... vart?
  • Greksmurfen

hejhej... uhh e trött efter en heldag på kosta=P.... tyvärr hade de inte fått ut alla 11 000 plagg =P... ytterkläderna var fortfarande nerpackade =S.... men ska dit så fort de kommit upp =P

• Greksmurfen
    Busbellan skrev 2010-06-20 20:11:19 följande:
    Skrik när du ska dit igen så hänger jag på
    Tungan uteokidoki.....hon trodde det kunde ta 2-3 veckor innan de fått up allt... så då bär det av dit ... perfekt när man har semester då=P....

mina fogar e trötta efter dagen=P, å maken får natta en vild max=P..... han har på sig fina nya jamasen=)....
    stormis: provade nyss en springckel t max men han nådde inte ner =S.. Vilket märke ha du?
  • Greksmurfen

kissekatten: inbox här m ed tack =P

chokladmoshin:: därja.... ja e man inte beredd på att så blir man nog rätt paff=P.. så när e den lill beräknad??

• Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-06-21 22:31:55 följande:
    ChokladMoshin - Grattis Vilken chock...min syster gjorde likadant, skulle in o sätta in p-stav, jag var med henne o shoppade innan o när hon kom ut från bm sa hon bara "du, vi får nog gå o lämna tillbaka de där jeansen jag nyss köpte" Det tog ett tag innan jag fattade vad hon menade med att de snart skulle bli för små
    Själv blev jag ju gravid trots p-piller. Det räcker ju med lite diarré när du tar tabletten så är det kört. och med min mage så kommer jag aldrig lita på p-piller mer...

Nu har jag bakat chokladmuffins och fyllt en tårta till syrrans kalas på onsdag. mandelmarängbotten, rabarberkompott, jordgubbsmousse, vit-chokladmousse och lime-och flädermarinerade färska jordgubbar, mumma Tungan ute
    mums=P
    här bakar jag botten.. ska ha med tårta till ons till jobbet... blir ju gammal den dagen =P....
    blir en sprängtårta med gelhallonfluff, vanlij å vitchkladkräm å sp då=)

sen till midsommar/födelsedags tårta ska ja ha jordgubbs å champagnetårta=P MUMS

hmmm sen e det u makens å min bröllopsdag imorn redan 3år har gått... så fråga e om ja inte ska slå ihop ngt då med.. kanske iof räcker med cupcakes;).. nga söta sånna=).. liljan tips på ngt gott recept där?
  • Greksmurfen

gomorn=)...
    idag ska ja få min födelsedags present från mina syson som jag önskat mej =)..
    önsningen var en heldag med syskonen=)... å de har ordnat dagen med spa ute på kosta;).... lite lerinpackning etc ....å fotmassage med =P haha......
    sen blir den nog en snabbis in till outleten med =P.. å bio på kvällen.. ahh ska bara ta det luuuuuungt idag utan man å barn=)

• Greksmurfen
    Stormis skrev 2010-06-26 08:38:02 följande:
    Oj, då, måste vara slumpen att det blev just Kosta !
    ja visst måste det vara slumpenOskyldig..... sen att jag faktiskt måste in där en snabbi e ju en annan sak
  • Greksmurfen
    SmillaMilla skrev 2010-06-26 22:21:14 följande:
    Letar för fullt. Men inget napp än
    testa på ratsit.se

skriv in lite uppgifter å se om du får ngt napp.....

hejhej förresten =).. är hemm nu efter en heldag med mina fina syskon..... kosta spa and art hotel var vi på.. bad å spabehnadling , lite shopping=P, drink i baren =P (alkoholfritt då va ) sen bio kommisarie späck....
    kan säga att jag ä ha träningsvärk i magen imorgon... så mkt som jag har skrattat idag var evigheter sen jag gjorde.....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17