Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Prova gaviscon mot halsbrännan, vidrigt äckligt men suuuuper.
ac cepterade innan.. så¨kolla du bör komma in=).. dax å sussa natti natt....
hejhej pölsedamer
.
.
har haft långdagar på jobbet så ahr knappt orka sitta här efteåt ...varit rätt trött så att säga...
varför måste de sista veckorna med bebbe i magen gååå sååååååååå långsamt..=S..vill bli av med magen nu =P....tänk om man bara kunde bolla över magen inkl förlossingen till karlarna =P
.
stormis skulle du med smultron på sön? såg att det var lite veligt på fb =P
tycker gott du kan komma hit å fynda lite pop bla ;).....

hejhej... uhh e trött efter en heldag på kosta=P.... tyvärr hade de inte fått ut alla 11 000 plagg =P... ytterkläderna var fortfarande nerpackade =S.... men ska dit så fort de kommit upp =P
okidoki.....hon trodde det kunde ta 2-3 veckor innan de fått up allt... så då bär det av dit ... perfekt när man har semester då=P....kissekatten: inbox här m ed tack =P
chokladmoshin:: därja.... ja e man inte beredd på att så blir man nog rätt paff=P.. så när e den lill beräknad??

gomorn=)...
idag ska ja få min födelsedags present från mina syson som jag önskat mej =)..
önsningen var en heldag med syskonen=)... å de har ordnat dagen med spa ute på kosta;).... lite lerinpackning etc ....å fotmassage med =P haha......
sen blir den nog en snabbis in till outleten med =P.. å bio på kvällen.. ahh ska bara ta det luuuuuungt idag utan man å barn=)
..... sen att jag faktiskt måste in där en snabbi e ju en annan sak