Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-06-27 22:02:07 följande:
    Jag tycker man får mycket såna kommentarer om barnens kläder. Det är roligt!
    De sura får man ignorera.
    ja det  är härligt med dem kommentarerna....;)..

minns när vi var på t-centralen i sthlm var rätt grått å tråkigt därinne då med var vinter å inget färgglatt... maxen hade sin rainbow suit på sig då å spatserade runt där inne ... då fick han en hel del kommentarer å blickar å leende ;)...

SÅDÄR nu var man lite fattigare... sa till maken att jag beställt ngt till han med då blev han glad=P så då var den ordern OK hahaha
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    stökmamma skrev 2010-06-28 13:11:03 följande:
    vart kunde man köpa airbrusch???  En sån vill jag oxå  ha Gråter
    fanns en hel del airbruch på vår lokala butik i vxö.. de skickar om man ringer dem.. fanns legging, tröja å kläning ..hmmm har för mej det fanns ngt mer oxå... tyvärr var airbruch bara på 30% där än...
    blev ett par kativg stövlar å en moonkids sparkoverall till maxen till hösten=)
  • Greksmurfen

snyft hade gjort en beställning på veras hus, men nådde rätt dåligt hade såå ont i fogar å mage med sammandragningar så var tvungen å lägga mej ner..... vilket gjorde att jagi ntehann göra klart min beställning å däri var en prästkrage filt som nu e väck...=(... känns så onödigt att göra beställningen nu med 39 kr i frakt även om de andra ja vill ha finns kvar=(

• Greksmurfen
    Kristyr skrev 2010-06-28 19:01:09 följande:
    ja jag vill ha en suit men tänker INTE betala den frakten för bara en suit.
    ja det blir ju inte lika billigt precis med den frakten =S....å va sur ja e att ja inte fixade klart bestälningen innan=(... men som sagt var tvungen å lägga mej ner..... fick maxen till huligan å va i sängen å titta på tecknat med tills pappan kom hem å kunde ta han så ja fick vila....
  • Greksmurfen

hejhej...

tittar in en snabbis nu....
    NU har jag SEMESTER minst 1 år framöver{#emotions_dlg.flower}
    weeeeeeeeeeeeeee

• Greksmurfen
    stjärna4 skrev 2010-07-04 20:00:04 följande:
    Tack för ditt svar!Hur är de i övriga kläder?Vad tror ni för storlek där?Bodysuit till så stort barn köper ni det och har man den som pyjamas då eller(dum fråga)!!!
    jag har det till min son =)... stl 92 (lite stort) han har haft det på dagis etc...=) dock så e det lite varmt för det nu....
  • Greksmurfen

gääääääääääääsp.... gomorn i tråden lr va man ska säga.....suttit uppe med en sjukling till max i 1,5 timme nu...
    antingen så har han ju hööög feber eller så får han kick på alvedonen ...=S.. känns inte som ngt direkt val utan det e ju bara att bita i det sura äpplet=S..

har varit hemma hos min mamma sen i tis så har inte varit i forume ngt.......

• Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2010-07-05 11:22:08 följande:
    God morgon!

Nu snurrar finaste regnbågslakanen i tvättmaskinen så i natt kommer säkert Max att drömma randiga drömmar

här går teletubbies nonstop...inte lätt när man e liten å sjuk.... precis gett maxen febernedsättande så snart lä vella effekten å en hyperaktiv unge komma igång =P....
    det e komiskt vad lite alvedon kan göra.. från att ligga platt fall till hyperaktiv... ska försöka få i han lite välling då iaf.. så han får i sig nått... inte kul för han å ha 39-40 grders feber i denna hettan =S...

lite OT
    **PLASTISOCK** TOTAL UTFÖRSÄLJNING**
    Datum:
    den 4 augusti 2010
    Tid:
    12:00 - 15:00
    Plats:
    TESSINS VÄG 19 , 21758 MALMÖ
    Beskrivning Bäste PLASTISOCK anhängare! Gör dig redo för lagerutförsäljning 4 – 5 Augusti på Tessinsväg 19 i Malmö!
    Du kommer kunna fynda rejält!
    Vi kommer ha öppet från 12,00 till 18,00 båda dagarna!
    Ser fram emot att se dig!

Bästa hälsningar
    PLASTISOCK

hmm va tror ni BF 2 aug =P... hade så velat åka ner =P
  • Greksmurfen
    MammaT skrev 2010-07-05 11:43:23 följande:
    det finns ju förlossning i malmö med
    HAHA.... njaaaaaa vill nog inte bli stransdatt i malmö pga av lagershopping hahahha.... får helt enkelt skicka vräkning på henne nu=P....
    ska på tillväxt UL imorn =).. ska bli kul å få se henne igen.... måste fråga om det är en tjej igen.. för å ha det på det säkra hahaha... hmmm annars så har ja mycket rooooosa som hänger i garderoben...
  • Greksmurfen

gokväler..... här har maxen fortfarande feber....hoppas på att den försvinner tills imorn....
    imorn ska vi på tilväxt UL ska bli så kul å få se lillan igen=)... ska be dem kolla så det verkligen är e lilla där =P....

åhhh vad glad jag är att det e så mkt lättare att lägga in bilder i bildtråde nu för mej som har en mac.......kommer bnog bli mer bilder på maxen i bt nu=)...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17